Jump to content

Tokio Hotel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Die zanger heeft volgens mij vrouwenhormonen in zijn bek gestopt, irritante kutband, als je echte goeie Duitse bands wilt horen, luister dan eens naar Kreator, Tankard, Destruction, The Vision Bleak of Rammstein.

Bewerkt: door Squidward
  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

37

• .Djanick

19

• sevaboy

17

• moechy

16

Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed.

In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum :*D Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht!

Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen :) .

Frusciante.

Bewerkt: door Frusciante
Geplaatst:

Ik vond die zangeres op het eerste zicht wel een lekker wijf

WTF IS DAT EEN JONGEN

maw tokio hotel sucks!!!

Ze verpesten gwn die zalige petten die ze hebben

Geplaatst:
Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed.

In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum :*D Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht!

Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen :) .

Ik vind het een afgrijselijk ding :clown:

Maar ligt het aan mij of lijkt Tokio Hotel alweer minder populair te worden? Er is laatst een concert van ze in Amsterdam geweest maar verder hoor ik (gelukkig!) vrij weinig meer van ze.

Geplaatst:

Jongens, kunnen we dit topic niet af laten zakken in de vergetelheid. Ik schaam me er een beetje voor. Bij iedere kick word ik weer met mijn jeugdzonden geconfronteerd.

Geplaatst:

Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek.

Geplaatst:
Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek.

Jij durft te spreken over de jeugd van tegenwoordig? Je bent net een half jaar 14. :7

Geplaatst:

En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

Geplaatst:

Ik mag ze niet met hun rare muziek. Geef mij maar echte muziek :D Lekkere stevige rock + metal. En Ballads.

Geplaatst:
En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

• 2 weken later...

Die zanger is dat echt een jongen, hij zingt als een meid. Die gitarist is helemaal niks :N.

Bewerkt: door Mr.Umberto
Geplaatst:

Dan geeft iedereen zijn reactie. Doe ik het maar ook ^_^ . Ik vind Tokio Hotel op eerste gezicht niks, behalve dat ze als 2 druppels water op vrouwen lijken ^_^ . De liedje Monsoon vond ik best wel goed. De clip zelf was ook wel goed gemaakt :Y. Ja, wat moet ik nog meer zeggen?

Geplaatst:

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

jij bent net zo hard 14 :duh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...