Squidward Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Die zanger heeft volgens mij vrouwenhormonen in zijn bek gestopt, irritante kutband, als je echte goeie Duitse bands wilt horen, luister dan eens naar Kreator, Tankard, Destruction, The Vision Bleak of Rammstein. Bewerkt: 11 oktober 2007 door Squidward
Frusciante Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed. In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht! Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen . Frusciante. Bewerkt: 14 oktober 2007 door Frusciante
Gangsta-CJ Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik vond die zangeres op het eerste zicht wel een lekker wijf WTF IS DAT EEN JONGEN maw tokio hotel sucks!!! Ze verpesten gwn die zalige petten die ze hebben
Sdajafol Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed. In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht! Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen . Ik vind het een afgrijselijk ding Maar ligt het aan mij of lijkt Tokio Hotel alweer minder populair te worden? Er is laatst een concert van ze in Amsterdam geweest maar verder hoor ik (gelukkig!) vrij weinig meer van ze.
NilsHolgersson Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Jongens, kunnen we dit topic niet af laten zakken in de vergetelheid. Ik schaam me er een beetje voor. Bij iedere kick word ik weer met mijn jeugdzonden geconfronteerd.
DenkaanHenk Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek.
Froop Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek. Jij durft te spreken over de jeugd van tegenwoordig? Je bent net een half jaar 14.
DenkaanHenk Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop.
Mr.Umberto Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik mag ze niet met hun rare muziek. Geef mij maar echte muziek Lekkere stevige rock + metal. En Ballads.
Froop Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent.
philip14 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 je bent tog ook niet goed als je tokio hotel een goede band vind
Mr.Umberto Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Die zanger is dat echt een jongen, hij zingt als een meid. Die gitarist is helemaal niks . Bewerkt: 2 november 2007 door Mr.Umberto
Badjas Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Dan geeft iedereen zijn reactie. Doe ik het maar ook . Ik vind Tokio Hotel op eerste gezicht niks, behalve dat ze als 2 druppels water op vrouwen lijken . De liedje Monsoon vond ik best wel goed. De clip zelf was ook wel goed gemaakt . Ja, wat moet ik nog meer zeggen?
philip14 Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. jij bent net zo hard 14
Recommended Posts