Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

jij bent net zo hard 14 :duh:

Hoor jij Froop ergens "die jeugd van tegenwoordig" zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

jij bent net zo hard 14 :duh:

Hoor jij Froop ergens "die jeugd van tegenwoordig" zeggen?

nee, maar hij zegt wel iets over de jeugd doorkomen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ik snap dat jumpen en hakken niet meer in is maar voor tokio hotel vindt ik het niet erg dat ze homo zijn allee op een filmpje van youtube had ik gezien dat heel de bende samen kuste dus dan moeten ze wel homo zijn,sorry voor de fans van tokio hotel maar tokio hotel gaat niet lang blijven hoor daar ben ik al lang zeker van .

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap dat jumpen en hakken niet meer in is maar voor tokio hotel vindt ik het niet erg dat ze homo zijn allee op een filmpje van youtube had ik gezien dat heel de bende samen kuste dus dan moeten ze wel homo zijn,sorry voor de fans van tokio hotel maar tokio hotel gaat niet lang blijven hoor daar ben ik al lang zeker van .

Je hoeft niet meteen met homo te gaan schelden @_@

Link to comment
Delen op andere websites

Die zanger heeft volgens mij vrouwenhormonen in zijn bek gestopt, irritante kutband, als je echte goeie Duitse bands wilt horen, luister dan eens naar Kreator, Tankard, Destruction, The Vision Bleak of Rammstein.

door ben ik het volkomen mee eens maar niet alleen die hormonen maar ook de stem,ik denk dat die zoals jan smit 6 maanden niet meer gaan praten en dan hebben wij geluk dat hij maar 15 minuten mag spreken,is er ooit een duister zanger geweest met vrouwenhormonen,ik dacht van niet.

als je is te goei kijkt naar de eerste song dan zie je dat ze er uitspringen,waren ze maar verdronken.:):):)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Tokio Hotel maar niks. Ieder heeft zijn eigen smaak en heb er totaal geen problemen mee dat mensen naar hun muziek luisteren. Maar dat er om het half uur weer een liedje van hun te horen was op TMF maakte me soms erg kwaad. Dit heb ik met meerdere zangers/zangeressen zoals Justin Timberlake en de rest van die Hiphop zooi. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Tokio Hotel is weer een zoveelste melkkoe van de muziekindustrie :N Ze zagen dat al die meisjes het stoer vonden dat ze fan zijn van een rockbandje en nu wordt dat tot op het bot uitgezogen. Want echt kwaliteitsmuziek vin ik ze niet maken.

Link to comment
Delen op andere websites

door ben ik het volkomen mee eens maar niet alleen die hormonen maar ook de stem,ik denk dat die zoals jan smit 6 maanden niet meer gaan praten en dan hebben wij geluk dat hij maar 15 minuten mag spreken,is er ooit een duister zanger geweest met vrouwenhormonen,ik dacht van niet.

als je is te goei kijkt naar de eerste song dan zie je dat ze er uitspringen,waren ze maar verdronken.:):):)

Maar Tokio Hotel is wel rock 'n roll. Dat kun je van jou niet zeggen, ouwe nepcanadees.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Tokio Hotel is wel rock 'n roll.

Laat me niet lachen, Tokio Hotel Rock 'n Roll.

The Who is Rock 'n Roll, Oasis is Rock 'n Roll, Kiss is Rock 'n Roll, Guns 'n Roses is Rock 'n Roll, ga zo maar door. Hoe kun je dat van zo'n nepbandje vinden. Luister meer naar echte Rock en dan zul je mijn opmerking vanzelf inzien. :7

Link to comment
Delen op andere websites

door ben ik het volkomen mee eens maar niet alleen die hormonen maar ook de stem,ik denk dat die zoals jan smit 6 maanden niet meer gaan praten en dan hebben wij geluk dat hij maar 15 minuten mag spreken,is er ooit een duister zanger geweest met vrouwenhormonen,ik dacht van niet.

als je is te goei kijkt naar de eerste song dan zie je dat ze er uitspringen,waren ze maar verdronken.:):):)

Maar Tokio Hotel is wel rock 'n roll. Dat kun je van jou niet zeggen, ouwe nepcanadees.

ik dacht dat wij niet meer over mijn oude land spraken en trouwens tokio hotel is geen rock'n roll maar zagerij

ik vindt dat toch zagerij.

iedereen heeft zijn eigen mening.

ik snap dat jumpen en hakken niet meer in is maar voor tokio hotel vindt ik het niet erg dat ze homo zijn allee op een filmpje van youtube had ik gezien dat heel de bende samen kuste dus dan moeten ze wel homo zijn,sorry voor de fans van tokio hotel maar tokio hotel gaat niet lang blijven hoor daar ben ik al lang zeker van .

Je hoeft niet meteen met homo te gaan schelden @_@

doe ik ook niet maar ze zijn wel homo hé.

>>> Door Ikkes: Laatste waarschuwing, posts samengevoegd en let aub op je taalgebruik.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

The Who, opgewarmde fossielen die wanhopig teren op dat wat ze veertig jaar geleden waren. Oasis, quasi-intellectuele britpoep band. Kiss, de band met geschminkte cliniclowns die een hitje hadden in grootmoeders tijd. Guns n' Roses? Bedoel je die Guns n' Roses-coverband die Axl tegenwoordig om zich heen heeft verzameld? Je leeft in het verleden. Tokio Hotel is het nu. It's only rock 'n roll, but I like it.

Link to comment
Delen op andere websites

The Who, opgewarmde fossielen die wanhopig teren op dat wat ze veertig jaar geleden waren. Oasis, quasi-intellectuele britpoep band. Kiss, de band met geschminkte cliniclowns die een hitje hadden in grootmoeders tijd. Guns n' Roses? Bedoel je die Guns n' Roses-coverband die Axl tegenwoordig om zich heen heeft verzameld? Je leeft in het verleden. Tokio Hotel is het nu. It's only rock 'n roll, but I like it.

Het gaat allemaal om the 80's en 90's. In die tijd werd pas echte muziek gemaakt. Je moet naar die liedjes opzich kijken van een band en niet naar de omstandigheden ervan. Wat doet het ertoe dat ze 40 jaar oud zijn of dat er telkens nieuwe bandleden bijkomen. Luister naar de tekst en naar de muziek, als het mooie nummers zijn? Wat maakt het dan nog uit wat de omstandigheden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

The Who, opgewarmde fossielen die wanhopig teren op dat wat ze veertig jaar geleden waren. Oasis, quasi-intellectuele britpoep band. Kiss, de band met geschminkte cliniclowns die een hitje hadden in grootmoeders tijd. Guns n' Roses? Bedoel je die Guns n' Roses-coverband die Axl tegenwoordig om zich heen heeft verzameld? Je leeft in het verleden. Tokio Hotel is het nu. It's only rock 'n roll, but I like it.

Het gaat allemaal om the 80's en 90's. In die tijd werd pas echte muziek gemaakt. Je moet naar die liedjes opzich kijken van een band en niet naar de omstandigheden ervan. Wat doet het ertoe dat ze 40 jaar oud zijn of dat er telkens nieuwe bandleden bijkomen. Luister naar de tekst en naar de muziek, als het mooie nummers zijn? Wat maakt het dan nog uit wat de omstandigheden zijn.

Ik ben zelf geen doodfan van Tokio Hotel maar qua lyrics gaan ze toch echt wel wat dieper dan bijvoorbeeld Kiss, "I wanna Rock 'n Roll all night and Party every day".. zozo dat is even een levensfilosofie waar de mensheid wat aan heeft! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Tokio Hotel is wel rock 'n roll.

Laat me niet lachen, Tokio Hotel Rock 'n Roll.

The Who is Rock 'n Roll, Oasis is Rock 'n Roll, Kiss is Rock 'n Roll, Guns 'n Roses is Rock 'n Roll, ga zo maar door. Hoe kun je dat van zo'n nepbandje vinden. Luister meer naar echte Rock en dan zul je mijn opmerking vanzelf inzien. :7

Inderdaad, zo denk ik er ook over! Rock zoals vroeger kan niet meer gemaakt worden, hoe hard er geprobeerd wordt. Tokio Hotel vind ik te snel populair geworden, dat kan niet goed zijn. Ik denk dus niet dat ze het lang gaan uithouden

(PS: AC/DC zijn de heersers van Rock)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...