Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ik luister al meer dan 10 jaar naar hip hop en naar rock. Maar 50 cent en zijn gevolg niet :duh: , die gasten zijn net zo nep in de hip hop als Tokio Hotel in de rockscene is. Download eens wat tracks van The Pharcyde, Wu-tang of Del Tha Funkee Homosapien. Dat is hip hop waar de game en Timbaland niet eens in de buurt komen. Als Timbaland enzo echt zo hip hop waren, wat doen ze dan met Nelly Furtado en Justin Timberfake. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

die namen wat gij nu zecht is nu ook niet echt de top van de hip-hop he 50 cent is nu ook weer geen echte grote maar wu-tang kan er nu ook weer niet veel van he.als 50 cent en wu-tang samen zongen kon het nog iets worden maar wat is hip-hop(welke artiesten bedoel ik) .....

Link to comment
Delen op andere websites

Ken je muziekgeschiedenis een beetje. De artiesten die ik noemde zijn op dit moment erg populair, maar worden onder de naam hip hop gezien. Terwijl het gewoon pop hitjes zijn met een slechte R&B beat. Wu tang, Pharcyde, Del, Beastie Boys, Ice Cube, Kool Keith,enzo hebben heel veel betekend voor de hip hop en hebben de voorwaarden gemaakt waaraan iedere zichzelf respecterende hip hop artiest zich zou moeten meten. En feitelijk gezien kunnen ze dat niet. Op TV zie je altijd dezelfde kliek met nepgasten. Bling bling, mooie bikinidames, grote velgen en met geld smijten zijn nooit de vier elementen van hip hop geweest en zullen dat nooit worden. Keep that in mind :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft verschilende smaken ik vind 50 Cent en Snoop dog Enz goed maar een ander vind die Ook weer niet goed ;) En dan blijf je verdergaan Toch :?

Bewerkt: door gta player10
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft verschilende smaken ik vind 50 Cent en Snoop dog Enz goed maar een ander vind die Ook weer niet goed ;) En dan blijf je verdergaan Toch :?
Hij zegt ook niet dat het lelijk is. Hij zegt dat het geen hip hop is.

En wat Tokio Hotel betreft, vind ik dat ze wel wat minder mogen schreeuwen, want daar hebben ze een gitaar voor ;)

En ze mogen ook wel wat minder zwarte kleding aan, en wat minder make up. En wat betere liedjes schrijven. En een andere naam :7

Maar ja, dat is mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Of ze nu homofiel zijn of niet, of ze nu veel schreeuwen of niet en of ze nu door jullie geliefd zijn of niet het maakt allemaal niet uit. Het is gewoon een feit dat Tokio Hotel een goede hit had met Monsoon en daar kan je gewoon niet omheen.

Wat al meerdere keren gezegt is dat iedereen, maar dan ook iedereen, een eigen mening heeft en een eigen muziek smaak. Vele mensen vinden Tokio Hotel geweldig, andere (jullie dus) verwalgen het. Maar om dan elkaar bijna de hersens in te gaan slaan gaat mij toch wat te ver.

Ik wil dan ook oproepen om rustig door te gaan en wanneer dat niet lukt moet ik dit topic helaas sluiten.

Tevens is dit een laatste waarschuwing voor mensen die off-topic gaan, de volgende off-topic posts zullen worden verwijderd en de poster zal worden aangepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Ikkes zegt is helemaal waar, artiesten hebben hits en daar kan je het mee eens zijn of niet maar een hit blijft het en dat is gewoon een feit, welcome to the real world waar de harde feiten tellen!

Link to comment
Delen op andere websites

Tokio Hotel stinkt, ze kunnen echt niet zingen! :duh:
Je moet ze wel van heel dichtbij meegemaakt hebben om te oordelen hoe ze ruiken. En hier is het natuurlijk niet de bedoeling dat je zegt dat je er niks aan vind, tenzij je beargumenteerd. Nu is jouw post nutteloos want weinig mensen interesseren in wat jij vind van Tokio Hotel.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zowiezo vind ik de nummers van Tokio Hotel niks aan, vooral omdat die jongen die zingt net een meid lijkt en zingt als een meid :7 , en verder klinken de nummers ook niet goed. Doe mij gewoon maar Soilwork, Arch Enemy of Hypocrisy :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...