Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ik zou haast zeggen dat er een boycot op Tokio Hotel moet komen.

Niet om de muziek maar om die dikke randebiel van een gitarist. Die vent is echt zo'n vreselijke stumper. Heb wel eens intervieuws gezien waarin hij veel aan het woord was. Je zou hem haast een stuiver geven.

Wat een stumper...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

ze zeggen altijd :in ready,set,go dat ze daar den helft vn dyuits zingen dat ma niormaal niet als ze dat doen is het illegaal.ik kan het weten mijn neef zingt zo in litjes en hij heeft is spaans gezongen in het helft van van het liedje en hij mogt het nie op tv latn komen.zo mag dat normaal bij tokio hotel ook niet,ik zeg niet dat het waar is maar ik heb het gehoord hé .

nu beginnen ze te zeggen dat nu de gitarist(of ook wel tom genoemd) gaat zingen en dat bill enen operatie moet ondergaan aan zijn stemklier.

>>> Door Ikkes: Dubbelposts samengevoegd. Let hier voortaan op!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Leestekens nog nooit van gehoord? Ik snap de helft van je tekstje niet. :7

On-topic: Als ze die bill ook nog gaan laten zingen kunnen ze beter stoppen met hun bandje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Bill werd geopereerd aan zijn stembanden en die operatie is (jammer genoeg) geslaagd, zegt men.

Tokio Hotel, zijn ze niet geweldig

Nee.

@hieronder: jeeej! OLD-Skool rock rockt! _O_

maar je vergeet AC/DC :duh:

Late Edit:

Niet om de muziek maar om die dikke randebiel van een gitarist. Die vent is echt zo'n vreselijke stumper. Heb wel eens intervieuws gezien waarin hij veel aan het woord was. Je zou hem haast een stuiver geven.

Wat een stumper...

:schater: :schater: :schater:

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik vind Tokio Hotel ronduit slecht. De muziek zelf maakt me gewoon depressief en het zijn allemaal rare figuren. Ik begrijp gewoon niet hoe je dit Rock kan noemen, het is een schande voor de Rock muziek naar mijn mening. Echte voorbeelden van rock zijn: Rage Against The Machine, Guns 'N Roses, Bon Jovi, Kiss, Genesis, RHCP en vele anderen. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik vind Tokio Hotel ronduit slecht. De muziek zelf maakt me gewoon depressief en het zijn allemaal rare figuren. Ik begrijp gewoon niet hoe je dit Rock kan noemen, het is een schande voor de Rock muziek naar mijn mening. Echte voorbeelden van rock zijn: Rage Against The Machine, Guns 'N Roses, Bon Jovi, Kiss, Genesis, RHCP en vele anderen. 0_0

Ja rage against the machine :D die zijn goed

Link to comment
Delen op andere websites

Bwa.... Het heeft z'n tijd gehad en die is dan nu ook weer zo goed als voorbij.... :tu:

Ik vond er niks aan maar wat moet je zeggen als "heel" de school ervan op de kop staat?

Negeren dus. :D

Het was bij ons zelfs even zo dat er wel ERG veel zwart naar de school kwam, nadien ook een paar die zich begonnen te snijden. :N:duh: Ik snapte het niet echt maar kom, het is voorbij (oef).

Link to comment
Delen op andere websites

Bwa.... Het heeft z'n tijd gehad en die is dan nu ook weer zo goed als voorbij.... :tu:

Ik vond er niks aan maar wat moet je zeggen als "heel" de school ervan op de kop staat?

Negeren dus. :D

Het was bij ons zelfs even zo dat er wel ERG veel zwart naar de school kwam, nadien ook een paar die zich begonnen te snijden. :N:duh: Ik snapte het niet echt maar kom, het is voorbij (oef).

Wat heeft dat nu met TH te maken? Stelletje randdebielen daar goed dat jij ze negeerde :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Zozo dat is ook weer duidelijk :puh:. Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor.

Ja, dat valt me ook op :?

Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...