danielb Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 ik vind ze bagger. en vooral die manwijf die de hele tijd loopt te blèren
moechy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen.
NilsHolgersson Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen. Wat zei je? Ik verstond het niet goed, dat laatste.
tjoef Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen. Jazeker, succes. Die jongens(denk ik) zijn razend populair geweest! Op TMF met Rate The Video kregen ze met ready, Set, Go kregen ze verdorie een 8/10! En die merchandising! Ik ging vorig jaar naar Frankrijk en wat zag ik op de markt: Een kraampje vol T-Shirts van TH! Ze verdrongen verodrie de oude rockers zoals Led Zepelin, AC/DC, Guns 'n Roses,... Die hingen ergens vanachter tegen de rand.
TomHagen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen. Wat zei je? Ik verstond het niet goed, dat laatste. Of je stront in je oren hebt! Komt natuurlijk omdat je Tokio Hotel zo hard zet...
moechy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen. Wat zei je? Ik verstond het niet goed, dat laatste. Of je stront in je oren hebt! Komt natuurlijk omdat je Tokio Hotel zo hard zet... Ja met dat kattengejank zou ik ook doof worden
Fiegel5 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Zozo dat is ook weer duidelijk . Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor. Ja, dat valt me ook op Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band. Succes? De enige fans zijn randdebielen. Wat zei je? Ik verstond het niet goed, dat laatste. Of je stront in je oren hebt! Komt natuurlijk omdat je Tokio Hotel zo hard zet... Ja met dat kattengejank zou ik ook doof worden Jaja, die smaak van onze nils. Net kattepis...
moechy Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Kattengejank, kattenpis wrm altyd op die arme beestjes?
FerryN Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Don't jump, bah bah bah, spring dan ook! zijn we van jouw af!!! Dan moet de rest erachter vliegen, ze zuigen p**m*ls! Gauw er weg mee.
moechy Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Mjh volgens mij is de conclusie nu wel al dat iedereen ze slecht vind
FerryN Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Mjh volgens mij is de conclusie nu wel al dat iedereen ze slecht vind Wrong! Mensen vinden niet dat ze slecht zijn, ze zijn slecht! Die rastagast, die bleeert maar wat, en die andere gasten, als die iemand laten zingen die weet wat ie lult, zouden ze een stuk beter zijn. Greet
East Coast Crip Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 ik citeer Antwerps komiek Alex Agnew..... "Ik had mij al vier keer afgerukt op de foto's van Tokio Hotel tot ik doorhad dat de zanger een kerel was genaamd Bill" hoe komt hij er toch op zalige stand up comedian die lacht met bepaalde hypes
NilsHolgersson Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 (bewerkt) Ik vind het maar goedkoop scoren en parasiteren op het succes van een populaire rockband. Bewerkt: 21 april 2008 door NilsHolgersson
tjoef Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 ik citeer Antwerps komiek Alex Agnew....."Ik had mij al vier keer afgerukt op de foto's van Tokio Hotel tot ik doorhad dat de zanger een kerel was genaamd Bill" hoe komt hij er toch op zalige stand up comedian die lacht met bepaalde hypes Huh? Wanneer zei hij dat Niet in zijn nieuwste show althans, of ondertussen miscchien wel?
Recommended Posts