Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

Ik dacht toen ik het voor het eerste zag dat het een beetje van die fake-metal/rock was. Het heeft het gewoon net niet :N (vind ik dan).

En sommige mensen zeggen wel Gothic/skaters etc. Dat het allemaal van die aanstellers zijn maar die mensen hebben een hele andere kijk op de werled hoor.

Zoals die Hip Hop gasten ja die zien er goed uit xD.

Waarschuwing

Het volgende wat door -Omar- is gezegt zijn alleen maar meningen van -Omar-. Nergens waar je boos om hoeft te woorden dus.

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht toen ik het voor het eerste zag dat het een beetje van die fake-metal/rock was. Het heeft het gewoon net niet :N (vind ik dan).

En sommige mensen zeggen wel Gothic/skaters etc. Dat het allemaal van die aanstellers zijn maar die mensen hebben een hele andere kijk op de werled hoor.

Zoals die Hip Hop gasten ja die zien er goed uit xD.

Waarschuwing

Het volgende wat door -Omar- is gezegt zijn alleen maar meningen van -Omar-. Nergens waar je boos om hoeft te woorden dus.

MVG,

Omar

ik ben het helemaal met je eens Omar hah stomme gelul wat ze uit hun bek zeggen niet erg bedoeld maar mijn zus zet het altijd achter de pc hard op en dan kan ik soms niet eens snachts van dat stomme muziek slapen.gelukkig is mijn zus nu aan mijn kant en kan zei ook met mijn smaak van hip hop liedjes mee luisteren. :engel:

stomme tokio hotel :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht toen ik het voor het eerste zag dat het een beetje van die fake-metal/rock was. Het heeft het gewoon net niet :N (vind ik dan).

En sommige mensen zeggen wel Gothic/skaters etc. Dat het allemaal van die aanstellers zijn maar die mensen hebben een hele andere kijk op de werled hoor.

Zoals die Hip Hop gasten ja die zien er goed uit xD.

Waarschuwing

Het volgende wat door -Omar- is gezegt zijn alleen maar meningen van -Omar-. Nergens waar je boos om hoeft te woorden dus.

MVG,

Omar

ik ben het helemaal met je eens Omar hah stomme gelul wat ze uit hun bek zeggen niet erg bedoeld maar mijn zus zet het altijd achter de pc hard op en dan kan ik soms niet eens snachts van dat stomme muziek slapen.gelukkig is mijn zus nu aan mijn kant en kan zei ook met mijn smaak van hip hop liedjes mee luisteren. :engel:

stomme tokio hotel :zz:

:zz: hiphop :zz: Bullet for my valentine _O_ neem daar maar eens een voorbeeld aan. Kut tokio hotel.

Link to comment
Delen op andere websites

:zz: hiphop :zz: Bullet for my valentine _O_ neem daar maar eens een voorbeeld aan. Kut tokio hotel.
:zz: BfmV :zz: Slayer! Neem daar maar eens een voorbeeld aan 8)

Slayer Rules!!!!!!! :dans::dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Komaan Nils,

je luisterd toch niet naar die bende

homo's of wel soms?OK,als je een meisje was,

totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens

een hartje naast je topic? :7:schater: OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon

vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR!

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Komaan Nils,

je luisterd toch niet naar die bende

homo's of wel soms?OK,als je een meisje was,

totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens

een hartje naast je topic? :7:schater: OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon

vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR!

:puh:

Jah dat zijn zowat de enige liedjes die ze hier hebben gepubliceerd :duh:

En waarom zouden jongens niet naar TH mogen luisteren en mogen ze geen hartjes achter hun topic plaatsen???

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Komaan Nils,

je luisterd toch niet naar die bende

homo's of wel soms?OK,als je een meisje was,

totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens

een hartje naast je topic? :7:schater: OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon

vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR!

:puh:

Jah dat zijn zowat de enige liedjes die ze hier hebben gepubliceerd :duh:

En waarom zouden jongens niet naar TH mogen luisteren en mogen ze geen hartjes achter hun topic plaatsen???

Blijkbaar kan de eerste de beste puberale blaag hier even bepalen of het al dan niet heteroseksueel is om een hartje naast je Tokio Hotel-topic te plaatsen. Ik heb het maar te accepteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...