-->nick<-- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Komaan Nils,je luisterd toch niet naar die bende homo's of wel soms?OK,als je een meisje was, totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens een hartje naast je topic? OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR! Veel commentaar maar zelf durft ie niet eens een praatje te maken met een meisje (grapje) Ik vind ze zelf achtelijk... Enkele goeie nummers maar ze zien er niet uit..
TomHagen Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Komaan Nils,je luisterd toch niet naar die bende homo's of wel soms?OK,als je een meisje was, totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens een hartje naast je topic? OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR! Veel commentaar maar zelf durft ie niet eens een praatje te maken met een meisje (grapje) Ik vind ze zelf achtelijk... Enkele goeie nummers maar ze zien er niet uit.. Hier krijg je problemen mee nick. Miek heeft goede banden met Disturbed, die body builder. En hij heeft ook al geen hoge pet op van Tokio Hotel
moechy Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ja en ik heb goede banden met miek. + ik haat Th ook .
NilsHolgersson Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Miek kan hier pretenderen de waarheid qua muzieksmaak in pacht te hebben ware het niet dat ik ->belastende feiten<- opgedoken heb. Het betreft hier uniek beeldmateriaal waarop duidelijk te zien is dat meneer een dans op de muziek van Smurfhouse vertolkt die geschaard kan worden onder het genre Jumpstyle. Het moge duidelijk zijn dat hiermee elk steekhoudend argument van tafel is geveegd en evenredig de mening van meneer is gediskwalificeerd als niet ter zake doend en irrelevant.
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Komaan Nils,je luisterd toch niet naar die bende homo's of wel soms?OK,als je een meisje was, totdaaraantoe,maar je bent een jongen en zet je danh nog eens een hartje naast je topic? OK,nu even uitgelachen,maar nu,Monsoon vind ik helemaal niet slecht en Don't Jump vind ik zelfs mooi.MAAR DAT WAS HET DAN OOK MAAR! Ik vind ze zelf achtelijk... Enkele goeie nummers maar ze zien er niet uit.. Daar komt het inderdaad op neer nick ... Monsoon vind ik niet eens zo héél erg, maar ik hou niet zo van bands waarbij je niet kunt zien wat ze onder hun onderbroek schuil houden. Een tunnel, of een brug...
East Coast Crip Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik citeer Antwerps komiek Alex Agnew....."Ik had mij al vier keer afgerukt op de foto's van Tokio Hotel tot ik doorhad dat de zanger een kerel was genaamd Bill" hoe komt hij er toch op zalige stand up comedian die lacht met bepaalde hypes Huh? Wanneer zei hij dat Niet in zijn nieuwste show althans, of ondertussen miscchien wel? Nee niet in zijn nieuwe show maar in interview met P magazine....dat controversiele waar hij zei dat de holocaust niet zo erg was enz :s
Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 JONGENS KAPPE! Ik vind dit zo ontzettend zielig voor niels! Wat kun je wel tegen hem! Dit is gewoon gemeen!!! Niels, ik troost je wel op msn .
NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 JONGENS KAPPE! Ik vind dit zo ontzettend zielig voor niels! Wat kun je wel tegen hem! Dit is gewoon gemeen!!!Niels, ik troost je wel op msn .
moechy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Miek kan hier pretenderen de waarheid qua muzieksmaak in pacht te hebben ware het niet dat ik ->belastende feiten<- opgedoken heb. Het betreft hier uniek beeldmateriaal waarop duidelijk te zien is dat meneer een dans op de muziek van Smurfhouse vertolkt die geschaard kan worden onder het genre Jumpstyle. Het moge duidelijk zijn dat hiermee elk steekhoudend argument van tafel is geveegd en evenredig de mening van meneer is gediskwalificeerd als niet ter zake doend en irrelevant. Hahaha . Daar heb je gelijk in dat jump suckt. Net hetzelfde als TH
TokioHotel(L) Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 TokioHotel4life YouCanNotMyAndTokioHotelBreaken!(L) Zijn ze niet geweldig man!? Mooie muziek, lekkere fans, mooie stem en een hééééééééle goede band!(K) Reageer!!!! >>> Door Flying Dutchman: Ik heb jouw topic opgeschoond en samengevoegd met het bestaande topic<<<
tjoef Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 TokioHotel4lifeYouCanNotMyAndTokioHotelBreaken!(L) Zijn ze niet geweldig man!? Mooie muziek, lekkere fans, mooie stem en een hééééééééle goede band!(K) Reageer!!!! >>> Door Flying Dutchman: Ik heb jouw topic opgeschoond en samengevoegd met het bestaande topic<<<
moechy Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ja nu kan je echt wel zeggen dat er een paar freaks rondlopen.
Miek Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Miek kan hier pretenderen de waarheid qua muzieksmaak in pacht te hebben ware het niet dat ik ->belastende feiten<- opgedoken heb. Het betreft hier uniek beeldmateriaal waarop duidelijk te zien is dat meneer een dans op de muziek van Smurfhouse vertolkt die geschaard kan worden onder het genre Jumpstyle. Het moge duidelijk zijn dat hiermee elk steekhoudend argument van tafel is geveegd en evenredig de mening van meneer is gediskwalificeerd als niet ter zake doend en irrelevant. Nils? Wij zijn toch vrienden? Nu zit je hier gewoon m'n filmpjes op te zetten??? Edit je bericht man en je moet tegen een stootje kunnen. Maar je zit me hier belachelijk te maken voor heel GTAforum??? OK,ik heb dit gepost in het grappige filmpjes topic,ik verwijder het nzodra ik tijd heb,maar nu zit je hier gewoon m'n filmpjes te verspreiden??Bedankt hoor...
Jay; Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Nils?Wij zijn toch vrienden? Nu zit je hier gewoon m'n filmpjes op te zetten??? Edit je bericht man en je moet tegen een stootje kunnen. Maar je zit me hier belachelijk te maken voor heel GTAforum??? OK,ik heb dit gepost in het grappige filmpjes topic,ik verwijder het nzodra ik tijd heb,maar nu zit je hier gewoon m'n filmpjes te verspreiden??Bedankt hoor... Het blijven wel belastende feiten, hoe je het ook wendt of keert. Als jij van 'de smurfenjump' houdt is dat toch helemaal geen probleem. Je moet je niet schamen voor iets waar je van houdt. Wees er trots op en verspreid de filmpjes desnoods zelf, laat de wereld zien wie je werkelijk bent Miek!
GTA Monster Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ja nu kan je echt wel zeggen dat er een paar freaks rondlopen. Ik reageer hetzelfde. Er lopen er hier rond die dat een 'Tokio Hotel for Freaks' club kunnen maken. :-) PS. Zelf HAAT ik Tokio Hotel. GTA Monster
Recommended Posts