Jump to content

Tokio Hotel

Recommended Posts

Geplaatst:
Nils?

Wij zijn toch vrienden?

Nu zit je hier gewoon m'n filmpjes op te zetten???

Edit je bericht man en je moet tegen een stootje kunnen.

Maar je zit me hier belachelijk te maken voor heel GTAforum???

OK,ik heb dit gepost in het grappige filmpjes topic,ik verwijder het nzodra ik tijd heb,maar

nu zit je hier gewoon m'n filmpjes te verspreiden??Bedankt hoor...

Het blijven wel belastende feiten, hoe je het ook wendt of keert. Als jij van 'de smurfenjump' houdt is dat toch helemaal geen probleem. Je moet je niet schamen voor iets waar je van houdt. Wees er trots op en verspreid de filmpjes desnoods zelf, laat de wereld zien wie je werkelijk bent Miek!

Ik snap niet waarom je het dan op Youtube zet, daardoor kan iedereen het juist zien. Als je niet wilt dat iedereen je filmpje ziet zul je hem gewoon van Youtube moeten verwijderen, dan had Nils dit nooit als argument kunnen gebruiken. Als je iets op Youtube zet kan de hele wereld het namelijk zien :7

Zelf vind ik Tokio Hotel echt afschuwelijk, een paar verwijfde gasten, en hun muziekstijl is ook niet mijn smaak.

• Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

37

• .Djanick

19

• sevaboy

17

• moechy

16

Geplaatst:

Ik houd niet echt van TH, ik houd zowiezo niet zo van dit muziek genre en die Bill lijkt en zingt als een vrouw.

Geplaatst:

En nu weer ontopic mensen. Als je een hekel aan Tokio Hotel hebt hoef je dat niet meer te posten, iedereen doet dat al, het loopt alleen maar uit op oeverloze discussies. Geen ruzies en nutteloze opmerkingen meer, anders komt er een slotje op. Ik kan me voorstellen dat veel mensen op een GTA forum geen hoge pet op hebben van Tokio Hotel, maar blijf je dan wel netjes gedragen. ;)

Geplaatst:
Nils?

Wij zijn toch vrienden?

Nu zit je hier gewoon m'n filmpjes op te zetten???

Edit je bericht man en je moet tegen een stootje kunnen.

Maar je zit me hier belachelijk te maken voor heel GTAforum???

OK,ik heb dit gepost in het grappige filmpjes topic,ik verwijder het nzodra ik tijd heb,maar

nu zit je hier gewoon m'n filmpjes te verspreiden??Bedankt hoor...

Het blijven wel belastende feiten, hoe je het ook wendt of keert. Als jij van 'de smurfenjump' houdt is dat toch helemaal geen probleem. Je moet je niet schamen voor iets waar je van houdt. Wees er trots op en verspreid de filmpjes desnoods zelf, laat de wereld zien wie je werkelijk bent Miek!

Dat was eens gewoon voor de fun?

IK hou niet van jumpstyle?Ik zit voor de fun te jumpen

voor Youtube en dan gebruikt hij gewoon dat filmpje als argument?

Goed ik ga het verwijderen.

Geplaatst:

1) Ik refereer naar een open bron waar iedere halve zool bij kan, geen materiaal wat Miek me privé heeft toegestuurd

2) Het desbetreffende beeldfragment is door Miek al meerdere malen op deze site ter vertoning gebracht

3) Het desbetreffende beeldfragment is in volle glorie te bewonderen op de site waar Miek in zijn profiel naar verwijst

Conclusie: Miek huilt krokodillentranen en ik zie dit dan ook als een wanhoopsdaad om de Tokio Hotel-fans te demoniseren en het Tokio Hotel-topic zodanig te verstoren dat een slotje in de lucht hangt.

Ontopic:

Geplaatst:

Ik zei dat ik ze ging verwijderen,misschien?

Ik hou me echt niet bezig met TH... :cab:

Geplaatst:
Ik zei dat ik ze ging verwijderen,misschien?

Ik hou me echt niet bezig met TH... :cab:

is nep he !! kut

Hoe bedoel je?

Geplaatst:

Hij bedoelde dat filmpjes van YouTube verwijderen nep is en vloekte Miek daarna een lelijk scheldwoord toe.

Geplaatst:
Hij bedoelde dat filmpjes van YouTube verwijderen nep is en vloekte Miek daarna een lelijk scheldwoord toe.

nee ik had het niet over Miek :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

:klap: Oef

Maar ik en Nilsie hebben het bijgelegd

en nu zijn we weer vrienden. ;):*D

Lees dit eens:

Miekskuhh. Elke Ochtend Word Ik Wakker Met Een Gevoel,Ik Heb Een Doel,Dat Is Jou.Ik Hou Van Jou zegt:

gaan we mekaar nie meer uitschelden in het th topic

niels zegt:

ik schold je niet uit, het hele tokio hotel topic is een grap

niels zegt:

tokio hotel is kut

Miekskuhh. Elke Ochtend Word Ik Wakker Met Een Gevoel,Ik Heb Een Doel,Dat Is Jou.Ik Hou Van Jou zegt:

o??

@Nils:Wees niet boos!! :cry:

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Miek, ik dacht dat we vrienden waren? Nu zet je een vervalst MSN-gesprek online om mij belachelijker te maken dan ik al ben. Met zulke vrienden heb ik geen vijanden nodig..

Geplaatst:

En nu is het afgelopen met de flauwekul. :slotje:

Dit topic is één en al wederzijds geduw en getrek, ik heb hier nog geen post van enige positieve waarde gezien. Mocht je het er niet mee eens zijn dat hier een slotje op staat, PM me dan. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...