Jump to content

limo(weet de titel niet van de missie):P

Recommended Posts

Geplaatst:

er is een missie in ongeveer het begin van san fierro

dat je bij zo pimp komt en daar ga je dan een missie

voor doen

eerst moet je die meiden in veiligheid brengen en redden

daarna komt er een missie dat er 1 meid weg wil

en haar vader haalt haar op

met een limo en daarachter een zwarte auto

ik heb die limo helemaal volgeknalt met kogels maar hij toont geen rook ofzo dat hij bijna kapot is

hoe krijg je die limo kapot

of hoe speel je die missie uit?

please help

Geplaatst:

mij lukte die missie ook niet helemaal in een keer, mar je moet gewoon zorgen dat je die limo van de weghaalt ( P.I.T manouvre, zoals geleerd in driving school)

en dan helemaal volpompen met lood, die zwarte auto, krijg je al vrij simpel kapot door er gewoon naast te rijden

Geplaatst:

Ik heb eerst die jeep kapot geschoten met drive-by en toen die limo gevolgd en geprobeerd te stoppen met de PIT-maneurvre

en als hij dan stopt of vast zit schiet je hem kapot met je drive-by's

en als hij dan niet kapot gaat dan moet je uitstappen en die limo met een bazooka beknallen.

of

Je steelt die limo en laat hem op z'n kop vallen

(als dat kan tenminste want zo heb ik hem niet gehaald)

Geplaatst:

Ik slipte op de weg en veroorzaakte een kettingbotsing. toen ben ik uitgestapt en heb met een bazoeka stuk of 12 auto's opgeblazen. Waaronder ook de zwarte auto en de limo.... het was meer geluk denk ik.

Geplaatst:

pit manouvre? ofzo

ik heb wel die drive school gedaan enzo maar welke bedoel je dan??

slippen door de bocht of wat anders?

Geplaatst:
pit manouvre? ofzo

ik heb wel die drive school gedaan enzo maar welke bedoel je dan??

slippen door de bocht of wat anders?

Dat je er schuinachter moet rijden en dan met jou bumper tegen zijn zijnkant moet rammen. Zodat die auto een draai maakt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kon gewoon naast de limo blijven rijden en dan met een drive by kapot schieten (weaponskill = 100%)

Geplaatst: (bewerkt)

ik had de zwarte auto kapot geknald en de limo ging heel raar rijen en vloog opeens over de kop

en gebruik voortaan de zoekfunctie

Bewerkt: door Devsio
Geplaatst:
Ik heb eerst die jeep kapot geschoten met drive-by en toen die limo gevolgd en geprobeerd te stoppen met de PIT-maneurvre

en als hij dan stopt of vast zit schiet je hem kapot met je drive-by's

en als hij dan niet kapot gaat dan moet je uitstappen en die limo met een bazooka beknallen.

of

Je steelt die limo en laat hem op z'n kop vallen

(als dat kan tenminste want zo heb ik hem niet gehaald)

dat is de enige effectievste manier volgens mij althans zo heb ik hem in 1 keer gehaald met de PIT maneuvre

Geplaatst:

ik heb hem vol gepomt met kogels lukten wel zorg gewoon dta je genoeg emmo hebt dan lukt het

Geplaatst:

ik heb me gwn gericht op de limo en heb die vernietigd door een drive-by te doen, toen de limo verrot was, was die security car (zwarte auto) makkelijk te vernietigen. :D

Grtz Insane

Geplaatst:

Aangezien dit een tot leven gewekt topic is waar tips worden gegeven die er al in stonden gaat hij op slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...