Master-mind Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 er is een missie in ongeveer het begin van san fierro dat je bij zo pimp komt en daar ga je dan een missie voor doen eerst moet je die meiden in veiligheid brengen en redden daarna komt er een missie dat er 1 meid weg wil en haar vader haalt haar op met een limo en daarachter een zwarte auto ik heb die limo helemaal volgeknalt met kogels maar hij toont geen rook ofzo dat hij bijna kapot is hoe krijg je die limo kapot of hoe speel je die missie uit? please help
Vialpando Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 mij lukte die missie ook niet helemaal in een keer, mar je moet gewoon zorgen dat je die limo van de weghaalt ( P.I.T manouvre, zoals geleerd in driving school) en dan helemaal volpompen met lood, die zwarte auto, krijg je al vrij simpel kapot door er gewoon naast te rijden
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik heb eerst die jeep kapot geschoten met drive-by en toen die limo gevolgd en geprobeerd te stoppen met de PIT-maneurvre en als hij dan stopt of vast zit schiet je hem kapot met je drive-by's en als hij dan niet kapot gaat dan moet je uitstappen en die limo met een bazooka beknallen. of Je steelt die limo en laat hem op z'n kop vallen (als dat kan tenminste want zo heb ik hem niet gehaald)
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik slipte op de weg en veroorzaakte een kettingbotsing. toen ben ik uitgestapt en heb met een bazoeka stuk of 12 auto's opgeblazen. Waaronder ook de zwarte auto en de limo.... het was meer geluk denk ik.
Master-mind Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 pit manouvre? ofzo ik heb wel die drive school gedaan enzo maar welke bedoel je dan?? slippen door de bocht of wat anders?
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 pit manouvre? ofzoik heb wel die drive school gedaan enzo maar welke bedoel je dan?? slippen door de bocht of wat anders? Dat je er schuinachter moet rijden en dan met jou bumper tegen zijn zijnkant moet rammen. Zodat die auto een draai maakt.
Scott16 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb gewoon die limo van de weggedrukt,zo het water in.
pluutje Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik kon gewoon naast de limo blijven rijden en dan met een drive by kapot schieten (weaponskill = 100%)
Devsio Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) ik had de zwarte auto kapot geknald en de limo ging heel raar rijen en vloog opeens over de kop en gebruik voortaan de zoekfunctie Bewerkt: 29 december 2004 door Devsio
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb eerst die jeep kapot geschoten met drive-by en toen die limo gevolgd en geprobeerd te stoppen met de PIT-maneurvreen als hij dan stopt of vast zit schiet je hem kapot met je drive-by's en als hij dan niet kapot gaat dan moet je uitstappen en die limo met een bazooka beknallen. of Je steelt die limo en laat hem op z'n kop vallen (als dat kan tenminste want zo heb ik hem niet gehaald) dat is de enige effectievste manier volgens mij althans zo heb ik hem in 1 keer gehaald met de PIT maneuvre
gta boy Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik heb hem vol gepomt met kogels lukten wel zorg gewoon dta je genoeg emmo hebt dan lukt het
Insane Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik heb me gwn gericht op de limo en heb die vernietigd door een drive-by te doen, toen de limo verrot was, was die security car (zwarte auto) makkelijk te vernietigen. Grtz Insane
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Aangezien dit een tot leven gewekt topic is waar tips worden gegeven die er al in stonden gaat hij op slot.
Recommended Posts