DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Hallo mensen. Ik wil een Wii Remote kopen omdat ik die hard nodig heb. Maar ik wil ook graag Scarface voor de PC kopen. Aangezien het automatish richten op vijanden me zalig lijk. Dus wat zouden jullie kopen? Een Wii Remote of Scarface voor de PC? Ik wil het liefst allebei kopen. Maar dat mag niet van me ouders. Dus ik zal wel moeten kiezen. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 wii remote besturing scarface is echt niet echt fijn Reageren
SWYV Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 ikzelf heb geen Wii is echte prul en goedkoop voor me, ben al genoeg tevreden met de X360 dus weet ik niet zoveel ervan MAAR over Scarface kan ik wel kwijt spelen, het is echt een zalige spel maar helaas is het wel niet gebaseerd op de film maar jij bent Tony Montana !!! over de verhaallijn is zo, in de film ben jij dood op einde MAAR in de spel juist niet jij moet vechten en winnen en dan komt er iemand jou roepen om te ontsnappen, het fijnste ding aan de begin is dat er oneindige kogels is voor de M16 dus knal er maar volledig en als het jou gelukt is om te ontsnappen, dan begin jij aan helemaal 0dollar, 0balls voor de respect ofzo, 0kg, g drugs enz.. dit moet jij allemaal te zien opvullen en verdienen, en er zitten wel mooie auto's tussen en sommigen hebben echt perfecte besturing (hangt van jou af) maar er zit wel GEEN bestuurbare helikopter en geen moto's in dit spel maar er zitten wel mooie boten in de spel en de stad? is wel grote stad als ik eerlijk mag zijn + er zijn 4buurten dat jij de 4soorten vijanden kun tegenkomen en jij kan bellen naar je homie om je auto te laten brengen (wordt later pas unlocked) moet via de empire te kopen enz... MAAR er is niet alleen de Miami stad er is ook een extra eilanden ten zuiden van de stad waarbij jij soms missies moet doen jij kan oa auto's, boten, huismeubelen, Tony Montana mansion interieur look, dure geschiedenis huis collections kopen enz... en jij kan zwemmen maar euhm bel heel snel de boat driver eerst kopen en dan kan jij de boot bestuurders bellen wanneer jij in water ligt want er schuilt in water een grote gevaar, wat zeg ik mooi lekker niet en over geld, bij bepaalde missies kan jij veeel geld verdienen, maar jij zou best eerst alle winkels en de storehouse in je handen hebben dan kan jij gemakkelijk miljoenen dollars verdienen, ik heb hoogste bedrag in de 45miljoen dollar in een keer te verdienen en grootste positiefste ding aan de PC, er zit ook automatische richten net als de PS2 en Xbox (op een knop drukken en dan gaat het automatisch richten op de vijanden) @ Libertycitypc, kan jij ook even zeggen wat jij niet leuk vind aan dit spel is beter dan zeggen "is niet fijn" elke mensen hebben hun eigen smaken van plezier hebben met de games Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Bedankt voor de goede post SWYV. Ik denk dat ik Scarface koop. En dat ik in de grote vakantie een Wii Remote koopt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Scarface kocht ik 2 weke trg en is super om te spele...maar ik zal tgg eerlijk zegge dat het tgg een klein spel is waar ik 30 uurtjess aan deed om uit te spele (nu al na 2 weke gedaan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.