Jump to content

Stop voorwerpen in kofferbak van je auto in GTA IV


AOSY86

Recommended Posts

Stop voorwerpen in kofferbak van je auto in GTA IV (X360, PS3)

Nieuws | 29 mei 2007 - Een nieuwe mogelijkheid in Grand Theft Auto IV ten opzichte van haar voorgangers is het verbergen van objecten, en waarschijnlijk dus ook lichamen, in je kofferbak. Zo heeft ontwikkelaar Rockstar North bevestigd tegenover het Official Xbox 360 Magazine (OXM).

Als de speler met Niko (het hoofdpersonage uit GTA IV) achter een auto gaat staan en vervolgens op de linkerschouderknop drukt opent hij de kofferbak, waarna hij vrij is om er in te stoppen wat hij maar wilt.

Grand Theft Auto IV verschijnt op 19 oktober 2007 voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Meer weten over dit spel? Dan verwijzen we je door naar de profielpagina, de videopagina, screenshotpagina en tot slot de recente impressie van Youri, die het spel heeft mogen aanschouwen bij Rockstar zelf.

(bron: www.insidegamer.nl)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    4

  • Typhoon

    2

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

Top Posters In This Topic

ja ik las het net ook, maar wat zou je dan zoal in die kofferbak kunnen doen denk je, en zal je zelf er ook in kunnen klimmen om stiekem met iemand mee te liften ofzo?

lijkt me vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het dit keer wel kan. Men dacht eerst dat het in San Andreas ook kon, omdat CJ op een screen stond met een openkoffer. Later bleek dit alleen in een cutscene voor te komen. Maar in het nieuwsbericht stond dat ze het echt tijdens de preview konden doen, jammer genoeg wil Rockstar er nog niks over zeggen. Hopenljk blijft hij er dit keer gewoon in, je zou er misschien lijken of wapens in kunnen bewaren!

Screen uit SA:

3386cjtrunkpu2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als R* het bevestigd, dan gaat het er niet uit hoor.. ;)

Misschien kan je wel onderdelen om je auto te tunen bewaren, of een bal.. of wapens inderdaad.. voor als ej wilt sniperen, eerst je sniper uit de kofferbak halen!! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als R* het bevestigd, dan gaat het er niet uit hoor.. ;)

Het is nooit zeker hé. Rockstar heeft wel eens meer beloofd. Maar er is wel veel kans dat het er inkomt, alleen ik vraag me af hoe ver ze ermee gaan. :) Wat je er allemaal inkunt doen etc. Op de Xbox zou je de kofferbak met de LB toets kunnen openen, bij de PS3 is dit met de L1, volgens de preview.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet als jullie de game kenne van true crime new york daar kan je ook de kofferbak opemaken aleen daat zitten aleen wapens in ik hoop dat je in gta IV meer dingen in kan stoppen zoals:wapens,lijken,spullen,of kan pimpe je kofferbak zo als bij nfs

Link to comment
Delen op andere websites

Wat R* ons ook belooft, het spel maakt (ook als R* niet aan de beloften voldaan heeft) de niet nagkomen beloften HELEMAAL waar :D

Trouwens als ik lijken wil verbergen rij ik wel naar Verdant Meadows. Daar vlakbij is een Pick-Up (Bobcat geloof ik)

Die een mooi gat bewaakt waar meer in past dan in een kofferbak :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het erin zit. Het zou een heel nieuw spelelement kunnen gaan vormen. Als je een belangrijk iemand vermoordt dat je deze moet dumpen. Oftewel in je kofferbak gooien en dan moet lozen in de zee of begraven in een dicht bijzijnd bos. Verder kan je dan jezelf idd in de kofferbak verstoppen om mee te liften met het toekomstige slachtoffer. Oftewel ik hoop dat deze functie erin komt.

Link to comment
Delen op andere websites

In die Quarry missies rij je toch ook met een wagen vol met lijken rond en moet je deze dumpen?

Dus de mogelijk is er al dat er lijken vervoerd kunnen worden :D (Dat was alleen met een bulldozer)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...