mad_ce Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Deze feature lijkt mij echt wel de max. Eerst iemand vermoorden daarna ergens gaan dumpen waar het rustig is. Of beter, een rivaliserende bendelid vermoorden en hem dan in "zijn" hood dumpen. Het gevolg, een enorme gangwar . Nee serieus, mij lijkt het wel leuk, zeker om wapens in op te slaan, of om dingen mee te vervoeren. Nice Reageren
Verrity Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Dan hoop ik dat er iets als Douane is en als je een dubbele bodem inbouwd dat je ze dan voor de gek kan houden Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik hoop dat het erin zit. Het zou een heel nieuw spelelement kunnen gaan vormen. Als je een belangrijk iemand vermoordt dat je deze moet dumpen. Oftewel in je kofferbak gooien en dan moet lozen in de zee of begraven in een dicht bijzijnd bos. Verder kan je dan jezelf idd in de kofferbak verstoppen om mee te liften met het toekomstige slachtoffer. Oftewel ik hoop dat deze functie erin komt. Dat moest je al een paar keer in GTA III doen. Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Yes.. Op zon hele sneaky manier zon gangsterlijk in je kofferbak pleuren, en dat dan halverweg zn arm eruit zakt en er net een politiewagen achter je rijdt Maar het lijkt me zeker een vette feature Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Dat zou geweldig zijn om dat te kunnen. Soort Weapon Locker Net zoals S.C.A.R.F.A.C.E kon je dat ook doen. we wachten eht wel af. -ScOrp1 Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Vette extra.Eerst een paar lijken in je achterbak dumpen,daarna een Carbomb erin leggen en dan zetten in NYC centrum.En dan.....BOEM!!!!!!.Een dikke aanslag optie Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als R* het bevestigd, dan gaat het er niet uit hoor.. Misschien kan je wel onderdelen om je auto te tunen bewaren, of een bal.. of wapens inderdaad.. voor als ej wilt sniperen, eerst je sniper uit de kofferbak halen!! Rockstar heeft het niet echt bevestigd. De mensen van xbox magazine zagen het zelf tijdens de demo, prongelijk waarschijnlijk. Toen in het spel niko achter een auto stond krijgen ze een schermpje te zien met press LB to open trunk o.i.d. Rockstar zelf wilde er niks over zeggen. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Hopelijk doen ze dat. Je hebt iemand vermoord en er komt politie aan. Snel het lijk in de kofferbak leggen en rustig naar het water rijden auto in het water en weg is het lijk! Bewerkt: 29 mei 2007 door Daffy Duck Reageren
Mister.X Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 R* Ga zo door! Het word nu steeds realistischer Reageren
mad_ce Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als R* het bevestigd, dan gaat het er niet uit hoor.. Misschien kan je wel onderdelen om je auto te tunen bewaren, of een bal.. of wapens inderdaad.. voor als ej wilt sniperen, eerst je sniper uit de kofferbak halen!! Rockstar heeft het niet echt bevestigd. De mensen van xbox magazine zagen het zelf tijdens de demo, prongelijk waarschijnlijk. Toen in het spel niko achter een auto stond krijgen ze een schermpje te zien met press LB to open trunk o.i.d. Rockstar zelf wilde er niks over zeggen. Maarja, als er staat press LB to open trunk, dan zal dit wel heel waarschijnlijk in het spel zitten hoor. Ze gaan zich heus niet bezig houden met zo'n feature te ontwikkelen en deze dan niet in het spel zetten. Volgens mij wordt het iets! Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 En ik snap ook waarom ze dit doen. Met een missie kun je vb. als je iemand hebt gedood hem in de kofferbak stoppenLijk me echt leuk goedwerk Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Lijkt me echt vet en realistich gewoon top! Ik begin GTA IV al leuker te vinden Reageren
libertycitypc Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 is welk realistisch maar spring je uitde auto vergeet je je spullen uit de achterbak Reageren
profile Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik hoop dat het dit keer wel kan. Men dacht eerst dat het in San Andreas ook kon, omdat CJ op een screen stond met een openkoffer. Later bleek dit alleen in een cutscene voor te komen. Maar in het nieuwsbericht stond dat ze het echt tijdens de preview konden doen, jammer genoeg wil Rockstar er nog niks over zeggen. Hopenljk blijft hij er dit keer gewoon in, je zou er misschien lijken of wapens in kunnen bewaren!Screen uit SA: Aan die screen dacht ik ook meteen. En in het begin toen ik de screen zag dacht ik "cool". Dus ik hoop dat het nu dus echt kan . Reageren
[Xplode] Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Dit lijkt mij echt wel heel erg vet. Lijken, wapens en misschien als je iemand ontvoert in de kofferbak stoppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.