Jump to content

Stop voorwerpen in kofferbak van je auto in GTA IV


AOSY86

Recommended Posts

Lijkt me zook zeker vet als je er lijken in kan stoppen. Ik hoop dat het niet zo werkt als in Scarface, daar kon je maar een paar wapens tegelijk bij je houden en de rest moest je in de kofferbak gooien. Je moet wel gewoon al je wapens in één keer bij je kunnen dragen. Wel handig in Scarface dat als je een voorwerp in één van je auto's legde, het er in al je andere auto's ook lag. Dit lijkt me zeker wel handig in IV, anders vergeet/verlies je bijvoorbeeld een heel dik wapen of een belangrijk voorwerp.

Op de afbeelding zie je echter een paar nogal waardeloze voorwerpen liggen, dus ik hoop maar dat je er lijken in kan leggen, of bommen, of ultrageheime projecten van het leger... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    4

  • Typhoon

    2

  • Mister.X

    2

  • mad_ce

    2

Top Posters In This Topic

En ik snap ook waarom ze dit doen. Met een missie kun je vb. als je iemand hebt gedood hem in de kofferbak stoppen

Lijk me echt leuk :bier:

Goh meen je dat nou :bonk:

dat zeiden zoveel mensen voor jou ook al :duh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel vet zijn hierdoor is het spel ook een stuk echter.

zoals velen hier al zeiden zou het wel vet zijn om daar dan lijken in te stoppen :klap:

zo kan je dan een sniper erin steken naar een gebouw rijden sniper uit de kofferbak en schieten maar of je plaatst er een bom in bv: -TNT- die je dan kan laten ontsteken op elk gewenst moment.

in SA en voorganger was dit ook al maar daarvoor moest je naar de bombshop gaan en kon je niet kiezen wanneer je de bom af liet gaan.

zet je auto dan in een vijandelijk gebied en KABOOM!!! :engel::engel::D

zou wel zalig zijn!!!!!! :dans::klap::bier::eten::sigaar::tu:_O_:*D0_0:D:Y8)

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Op de afbeelding zie je echter een paar nogal waardeloze voorwerpen liggen, dus ik hoop maar dat je er lijken in kan leggen, of bommen, of ultrageheime projecten van het leger... :puh:

ja maar die afbeelding is van gta sa, en daar was het niet mogelijk, maar kwam het alleen een keer voor in een cutscene. een afbeelding van iv met een kofferbak o.i.d. is nog niet uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me gewoon vet cool om van alles in je kofferbak te smijten. En dat je dan zelf subwoofers en versterkers er kan in bouwen.

Maar als je de kofferbak kan openen mischien kan je dan ook de motorkap openen om iemands wagen te saboteren

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me zook zeker vet als je er lijken in kan stoppen. Ik hoop dat het niet zo werkt als in Scarface, daar kon je maar een paar wapens tegelijk bij je houden en de rest moest je in de kofferbak gooien. Je moet wel gewoon al je wapens in één keer bij je kunnen dragen. Wel handig in Scarface dat als je een voorwerp in één van je auto's legde, het er in al je andere auto's ook lag. Dit lijkt me zeker wel handig in IV, anders vergeet/verlies je bijvoorbeeld een heel dik wapen of een belangrijk voorwerp.

et lijkt me zeer onrealistisch dat als je in 1 kofferbak een lijk gooit, en die auto in het water rijdt, dat je dan in een andere auto kijkt, en het lijk er weer in ligt :?

dus hetzelfde met voorwerpen in kofferbak, dat het alleen in de auto ligt waar je em in legt (logisch).

en niet meteen in alle auto's want dan kan je nooit iets dumpen... :N

maar et zou ook vet zijn als je iemand kan ontvoeren in de kofferbak :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...