gaastra Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 zijn er nog nieuwe egt hele nieuwe codes voor san andreas zo ja geef me die dan als je aardig bent >>> Door Wazuup: Ik ben in ieder geval zo aardig om dit topic te moven naar ''Overige hulp'' <<< Reageren
Siriouz Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 voor welke console bedoel je? pc, ps2 of xbox? en ''nieuwe'' codes, wat bedoel je precies? wij weten niet welke codes jij al hebt gevonden. Reageren
Puma Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Kun je het ook normaal vragen..? Beetje asociaal zo namelijk.. En je zit ook nog eens in 't verkeerde subforum.. Als je even had gegoogled was je erachtergekomen dat er zat sites zijn waar die cheats op staan. Wikigta.nl is een enorm uitgebreide site waar echt àlles over èlke GTA te vinden is, zo ook de cheats voor San Andreas. Voor de cheats verwijs ik je door naar deze pagina. Maar: cheats belemmeren de gameplay gedeeltelijk. Als je namelijk cheats gebruik zal je, wanneer je het spel hebt uitgespeeld, bijvoorbeeld geen minigun kunnen pakken in Toreno's huis. Als je géén cheats hebt gebruikt, ligt deze er wel (bij Vice City kun je het spel niet eens uitspelen als je cheats hebt gebruikt, op de PS2 tenminste). Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Er zijn geen nieuwe cheats meer uitgekomen voor San Andreas, je zult het doen moeten met de gewone cheats, die je hier kunt vinden. Gelukkig is er wel een andere manier op aan (nieuwe) cheats te komen. Dit kan met behulp van een trainer, een trainer is een klein cheat progamma die makkelijk te installeren is. De trainer die ik je geef heeft meer dan 151 functies, op de trainer zit o.a. een telporter, voertuigspawner maar ook cheats waardoor je in 1 keer de vliegschool hebt uitgespeeld. Er zitten te veel functies op om optenoemen. De trainer werkt erg goed en is makkelijk te installeren. Je kunt de trainer hier downloaden. Wanneer je op de link klikt begint de download gelijk, je hoeft dus eerst niet te zoeken. Nadat je het .Rar bestandje met Winrar hebt geopend, krijg je een map genaamd GTA-SA Crazy Trainer te zien, deze map open je. Daarna plaats je het bestand genaamd GTA-SA Crazy Trainer.exe in je GTA San Andreas map. Deze map vind je in Deze Computer -> Lokaal Station C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Als je de trainer daar hebt geplaatst open je hem. Je krijgt nu een klein schermpje, hier staan een aantal dingen op. De 4 belangrijkste dingen zijn Info, Teleporter, Garage Editor en Lauch. Wanneer je op Info drukt zul je alle cheats zien die je kunt gebruiken. Achter elke cheat staat een sneltoets (bijvoorbeeld ctrl - 1). Wanneer je de cheat hebt aangevinkt en ingame bent druk je gewoon op ctrl en 1, nu zal de cheat geactiveerd worden! Teleporten is voor het teleporteren naar bepaalde punten, hiervoor heb je coördinaten nodig (in dit topic vind je coördinaten van heel wat plaatsen). Dan heb je ook nog 'Garage Editor', bij deze functie kun je wagens in je garage zetten. Je finkt gewoon een paar dingen aan, en hup er spawnt bijvoorbeeld een rode Infernus met nitro in je garage. Als laatste heb je 'Lauch', met dit dingen start je gewoon je spel op. Dus wanneer je alle cheats hebt aangevinkt die je wilt hebben druk je op Lauch Het wijst zich allemaal wel vanzelf, mocht je toch nog vragen hebben dan mag je ze altijd stellen Succes en veel plezier ermee! EDIT: Ik zie dat je hem op de PS2 hebt, dan heb je hier eigenlijk niks aan. Wanneer je wel nieuwe cheats wilt zal je een cheatdisk moeten kopen. Volgens mij heet dat Action Replay Max, hiervoor zou ik ASPHALT PM'en, hij heeft daar namelijk veel verstand van. Natuurlijk kan iemand anders je ook helpen wanneer hij dat weet! Bewerkt: 29 mei 2007 door Typhoon Reageren
Siriouz Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 offtopic: @ Puma, ik heb SA uitgespeeld op de PS2 en ik kan gewoon de minigun pakken in Toreno's huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.