Jump to content

Wheelies, stoppies, two wheels


Grimgroove

Recommended Posts

Hoe doe je elk vand eze truukjes? Ik heb al enkele keren een wheelie gedaan (gewoon op achterwiel rijden) met een Sanchez, maar dat word tnooit in de stats opgenomen. Weten jullie raad? Op de WikiGTA vond ik niks hierover. Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, welkom op het forum :tu:.

Nu je vraag, je kan een wheelie maken door als je met bijvoorbeeld een sanchez of een PJC 600, als je optrekt op Num9 drukken (je kan deze knop ook veranderen). De truuk is dat je met je achterkant een beetje op de weg schuurt. Als je num9 teveel/te lang inhoud dan val je en dan telt je wheelie ook niet mee voor je stats. Je moet gewoon even het gevoel erin krijgen, sommigen kunnen echt heel lang een wheelie maken.

De stoppie, hier heb ik een truukje voor: Ga met een faggio naar het strand en houd de hele tijd num6 in, op het stand heb je een paar hobbels, als je daar dan overheen rijdt, dan vlieg je een stukje en dan kom je op de neus van je faggio terecht, je maakt dan een stoppie. Je kan ook met, bijvoorbeeld een sanchez, optrekken en dan op snelheid komen, dan je handrem gebruikten (pijlte achteruit) en num9 inhouden. Dan maak je ook een stoppie

Verder vind je hier een topic over de wheelie en hier een topic over de stoppie.

En hier vertelt wikigta hoe de stoppie op de bikeschool en hier over de stoppie in San Anderas gaat, het gaat dan ongeveer hetzelfde.

Edit: Colonel Cortez was me voor.... Maar ik ben vollediger :puh:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk dank! Ik ga de stoppies en wheelies alvast eens gaan proberen, ik denk dat die me met de geboden uitleg wel moeten lukken.

De two wheels is me wel nog niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn :$

Link to comment
Delen op andere websites

Two wheels is dat je met een vierwielig voertuig op twee wielen rijdt. Deze is erg lastig te doen, het record staat op iets van een minuut, maar daar is echt jaren training voor nodig om zo maar te zeggen, de meesten lukt het niet langer dan 5 seconden. Je krijgt deze door óf met een ambulance keihard heen en weer te gaan rijden en hopen dat je op twee wielen komt, of met twee wielen over een schans heenrijden, en vervolgens halverwege de schans weg te draaien, het is in ieder geval heel lastig, en het telt ook nergens voor mee, maar wel leuk als je het kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

is er niet een truc om oneidige weelie te krijgen? ik heb die truc gebruikt om een wheelie van een uur lang te krijgen(moest Knop met patex tape bevestigen)

ik ben nu even vergeten hoe die gaat dus als iemand een antwoord weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...