Jump to content

ChinaTown !

Only GrandTheftAuto

ChinaTown !  

112 leden hebben gestemd

1. 1. ChinaTown in GTA IV leuk ?

• Ja
      43
    • Nee
      4

Recommended Posts

Geplaatst:
natuurlijk is in elke gta!!!!!!!!!!! (geloof ik :cab: ) dus daarom moet het er hier ook in

In Vice city en VCS niet...

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

5

• Mister.X

3

• TomHagen

3

• Dark_Zemy

3

Geplaatst:
natuurlijk is in elke gta!!!!!!!!!!! (geloof ik :cab: ) dus daarom moet het er hier ook in

ow................ nou en!!!!!

oke.. ff serieus het mag er van mij zeker in omdat ik het best er gewent aan ben

Geplaatst:

ja altijd wel leuk anders zijn ook alle gebouwen maar het zelfde beetje variatie in de stad lijkt me goed en als die spleetogen met wapens je niet in de weg lopen doet iemand anders het wel. tegensprekers mogen wel opassen het is haast unaniem ja

Geplaatst:

ow................ nou en!!!!!

oke.. ff serieus het mag er van mij zeker in omdat ik het best er gewent aan ben

Ik ben er niet gewent aan maakt mij niet zoveel uit.

Geplaatst:

Ik hoop dat de traids terug komen.

Ze zijn mijn favoriete gang.

Maar ik vrees een beetje.

Is het niet zo dat de Traids liberty city verlaten na 199.. :$

Want Claude heeft ze toch "geruineerd" :sigaar: .

Maarja dat zien we dan nog wel :dans: .

Geplaatst:

Nou van mij hoeft het niet. Ik heb niet zoveel met die chinezen of andere aziaten als Woozie of Ran Fa Li. Woozie was alleen maar vet omdat ie blind was. Wat mij betreft kunnen Amerikanen of Oost-Europeanen ook best de gangster uithangen. Daar hoef je echt geen domme wannabe niggah of geelgezicht voor te zijn. (Niet racistisch bedoelt overigens, ik vond C.J. gewoon wat slap.) Kapot schieten doe je ze toch wel en de afkomst maakt daar niks voor uit...

Geplaatst:

Chinatown komt er vast wel in! In New-York heb je ook Chinatown. Dus waarom in gta IV niet! En het staat ook op wikigta.

Ik vond de Triads uit Gta 3 echt grappig! Je hebt kans dat er een nieuwe gang in Chinatown komt! Want Rockstar heeft gezegt dat deze gta niks met de andere gta's te maken heeft. Dus mischien zijn er in Gta IV hele andere gangs en zal je de oude gangs nooit meer tegenkomen.

Geplaatst:
Chinatown komt er vast wel in! In New-York heb je ook Chinatown. Dus waarom in gta IV niet! En het staat ook op wikigta.

Ik vond de Triads uit Gta 3 echt grappig! Je hebt kans dat er een nieuwe gang in Chinatown komt! Want Rockstar heeft gezegt dat deze gta niks met de andere gta's te maken heeft. Dus mischien zijn er in Gta IV hele andere gangs en zal je de oude gangs nooit meer tegenkomen.

Waarom zou er uberhaupt een gang in Chinatown moeten komen? Ik vind chinezen persoonlijk niet echt gangster/maffia personen. Je hebt wel gelijk dat Chinatown er waarschijnlijk wel inkomt. Ik hoop echter meer dat een gang als MS-13 (of gebaseerd op) zal komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zou er uberhaupt een gang in Chinatown moeten komen? Ik vind chinezen persoonlijk niet echt gangster/maffia personen. Je hebt wel gelijk dat Chinatown er waarschijnlijk wel inkomt. Ik hoop echter meer dat een gang als MS-13 (of gebaseerd op) zal komen.

De Yakuza in Japan domineert de onderwereld, en is een Aziatische vorm van maffia. Die bestaan wel.

En er kómt ook een gang in gebaseerd op MS-13, ben nu alleen de naam kwijt. Zoek het maar op.

Van mij mogen ze China Town erin doen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Aangezien Brooklyn er ook in zit. En die sfeertjes hebben niks met elkaar te maken.

hahaha sorry hoor maar dit slaat nu toch weer nergens op.

Alle aparte stadsdelen hebben verschillende sfeertjes.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Geplaatst:

wat maakt het uit!! is china town nu zo belangrijk?? :duh:

enderbij zit er in new york wel een china town?? zo wel dan komt het erin zo niet dan komt het er nie in :ch:

Geplaatst:

Ja tuurlijk is er een ChinaTown in New York

Kijk hiermaar op dit plaatje :

ehtnic%20groups.jpg

:bier:

Geplaatst:
wat maakt het uit!! is china town nu zo belangrijk?? :duh:

enderbij zit er in new york wel een china town?? zo wel dan komt het erin zo niet dan komt het er nie in :ch:

Er zit zo ongeveer overal een Chinatown, ik bedoel, zelfs op het platteland heb je Chinatowns, en ik zou er niet eens van staan te kijken als er op Mars een Chinatown is.. In New York heb je er zeker minimaal een en ik verwacht hem dan ook in de game, en door die screenshots weet je het eigenlijk al zeker. Op zich wel grappig toch, allemaal van die Chineesjes?

Geplaatst:
Kan je dan ook nummel dlie afhalen van de Chinees?

hahaha nico die chinees eten gaat afhalen in china town ( 2 loempia's)

maar, khoop dat chinatown nu wat vetter wordt dan in vorige gta's. in gta SA vondt ik er niet veel aan....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...