Jump to content

ChinaTown !


Only GrandTheftAuto

ChinaTown !  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. ChinaTown in GTA IV leuk ?

    • Ja
      43
    • Nee
      4


Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    5

  • Mister.X

    3

  • TomHagen

    3

  • Dark_Zemy

    3

dat zou vet zijn , ook omdat i er ff natoe ga in de vakantie :D

Vet !

Mischien dat je dan wat foto's kunt maken en daarna vergelijken met GTA IV. Kijken of Rockstar dan ChinaTown een beetje goed heeft nagemaakt ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Chinatown komt er vast wel in! In New-York heb je ook Chinatown. Dus waarom in gta IV niet! En het staat ook op wikigta.

Ik vond de Triads uit Gta 3 echt grappig! Je hebt kans dat er een nieuwe gang in Chinatown komt! Want Rockstar heeft gezegt dat deze gta niks met de andere gta's te maken heeft. Dus mischien zijn er in Gta IV hele andere gangs en zal je de oude gangs nooit meer tegenkomen.

Waarom zou er uberhaupt een gang in Chinatown moeten komen? Ik vind chinezen persoonlijk niet echt gangster/maffia personen. Je hebt wel gelijk dat Chinatown er waarschijnlijk wel inkomt. Ik hoop echter meer dat een gang als MS-13 (of gebaseerd op) zal komen.

Daarom juist, want in een interview met Dan Houser zei hij dat ze het "maffia-sfeertje" er te vaak in hebben gedaan, en dat het gaat vervelen. Dus in GTA IV geen maffia sfeer meer. Ben ik wel blij om, want het is nou wel heel vaak maffia dit, maffia dat. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zegt dat er geen verbanden met de vorige Gta's heeft,maar NY heeft ook een Chinatown.

Dus ik denk van wel, maar dat er daar een gang gaat zijn,dat denk ik alweer niet.

De Traids gaan daar dus niet staan,gewoon chinezen en amerikane(gtaianen):)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zegt dat er geen verbanden met de vorige Gta's heeft,maar NY heeft ook een Chinatown.

Dus ik denk van wel, maar dat er daar een gang gaat zijn,dat denk ik alweer niet.

De Traids gaan daar dus niet staan,gewoon chinezen en amerikane(gtaianen):)

Als rockstar zegt dat er geen verbanden meer zijn van vorige delen ?

Warom stond er dan ergens een bordje ''Vice City''

Warom is sprunk - clucking bell en dat soort dingen dan weer terug ?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar zegt dat er geen verbanden met de vorige Gta's heeft,maar NY heeft ook een Chinatown.

Dus ik denk van wel, maar dat er daar een gang gaat zijn,dat denk ik alweer niet.

De Traids gaan daar dus niet staan,gewoon chinezen en amerikane(gtaianen):)

Als rockstar zegt dat er geen verbanden meer zijn van vorige delen ?

Warom stond er dan ergens een bordje ''Vice City''

Warom is sprunk - clucking bell en dat soort dingen dan weer terug ?

merken e.d. komen weer terug ja. en de gta wereld ook. liberty city was toch ook in gta 3. maar het verhaal enzo overlapt helemaal niet met vorige delen. characters uit vorige delen zul je ook nauwelijks terug zien. maar de gta 'wereld' die in de gta 3 reeks is gemaakt kan je nog wel (deels) terug verwachten.

en ja natuurlijk zit chinatown erin. in alonquin zit er ook een:

med_gallery_1_51_164597.jpg

het is dus al bevestigd eigenlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt de chinatown op het screenshot iig er beter uitzien dan bij de vorige gta's

en doen bedoel ik niet qua graphics, maar met die uithangborden :Y

met de next-gen shit kan je ook meer details showen want vroeger ging het denk ik laggen of paste het niet op het schijfje net als de graphics eigenlijk dus. denk eens in dat het overal zo vol hangt sweeeeeeeet!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...