Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Weet iemand waar ik een geluidstool kan vinden voor San Andreas? Ik wil namelijk het geluid van de Rustler vervangen door het geluid van een straalvliegtuig Shamal, Hydra enz. weet iemand hier een tool voor. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Dit kan met het programma Audacity (klik voor de link). Hiermee kun je dus geluiden vastleggen op je pc. Apple-Mac Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ik wil als het ware zorgen dat de Rustler in San Andreas hetzelfde geluid krijgt als de Shamal. DUs ook het geluid van een Straalvliegtuig. toch bedankt. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Zoek naar SAAT Gui Als je nog meer hulp nodig hebt je zegt het maar Reageren
mjdl Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Zoek naar SAAT Gui Als je nog meer hulp nodig hebt je zegt het maar ik heb saat maar ik weet niet hoe het werkt plz help Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Mensen! Ik heb een videotut gevonden voor SAAT! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.