Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik ben al lang op zoek naar een mod dat je japanse kentekens krijgt..

tot nu toe heb ik er geen gevonden , heeft iemand deze mod wel eens gemaakt of zou dat willen doen?

kkcaqqmdwaqda-plaat.jpg

>>> Door Wazuup: Moved naar Texture and Modeling help.<<<

Geplaatst:

Ik zal je ten eerste maar zeggen dat dit ongelofelijk veel werk is. Bovendien zijn er niet heel veel mensen die Japanse kentekens kennen (gek he :puh: ), dus als er verder niemand is die dit voor je wil/kan doen, zal ik het je even kort uitleggen. Als dit niet duidelijk genoeg is, verwijs ik je naar de Master Tutorial List.

Benodigde programma's: IMG Tool 2.0 en TXD Workshop (Google even om ze te downloaden)

Met de IMGTool open je het bestand gta3.img, dat zich bevindt in GTA San Andreas\models\gta3.img. In dit bestand zul je de textures van álle voertuigen in het spel moeten extracten naar een willekeurige plaats. Met TXD Workshop kun je ze vervolgens openen. Zoek naar de juiste bitmap met het nummerbord en extract als .PNG. Nu kun je dit bestand weer openen in een programma als Paint of beter, om zo het nummerbord naar wens aan te passen. Sla op, import in TXD Workshop, sla op en import in gta3.img m.b.v. IMGTool. Rebuild archive en je hebt er één.

De ongelofelijke hoeveelheid werk zit er in dat je élk voertuig apart zal moeten veranderen. Dit zijn er nogal wat. Misschien is het een optie om alleen de nummerborden te veranderen die je meekrijgt na het importeren van een auto in SF. Hier krijg je immers andere nummerborden dan bij gewone rondrijdende auto's. Ik weet echter niet hoe deze bestanden heten, dus dit zul je even moeten bekijken in het 'SA Textures lijst'-topic, of iets dergelijks.

Succes, :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...