Jump to content

Gebouwen Opblazen.


-ScOrp1

Recommended Posts

Denk dat je als er Teminste -TNT- in het spel zit denk je dan dat je gebouwen voor de helft of een klein stukje of gewoon helemaal denk je dat je dan dat je het kan opblazen?

Of denk je van niet maar dat je dat in een paar missies een paar gebouwen moet opblazen?

Ik denk het allebei wel. Als het echt realistish moet doen het dan zo :bier:

Wat vinden jullie ervan??

-ScOrp1 :sigaar:

Bewerkt: door -ScOrp1
Link to comment
Delen op andere websites

Denk het niet. Dit zou R* erg veel moeite en tijd kosten om het te maken. En wat heb je er b.t.w. aan? Wordt R* zeker weer voor elke terroristische aanslag aangeklaagd.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is geen goed idee.

1 het kost teveel geheugen waardoor je dezelfde problemen krijg als bij VCS (bugs en glitches)

2 Mensen zullen het niet erg waarderen. Link met terrorisme.

Het zou gewoon missie afhankelijk moeten zijn:

een echt grote explosie die een heel gebouw verwoest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat er dan zielige Amerikaantjes zullen gaan klagen, dat ze denken dat terroristen een aanslag kunnen oefenen in GTA ofzo, omdat de stad toch zo goed klopt. Desondank denk ik dat het zeker heel leuk zal zijn om met flinke bommetjes te kunnen spelen. Natuurlijk had je al de C4 en gewone granaten, maar een iets grotere explosie mag ook wel. Nou ja, als de explosie van de C4 maar iets realistischer is (en dat is in het echt behoorlijk groot), dan vind ik het ook wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierover ben ik nogal sceptisch. Het zou wel héél realistisch zijn maar op den duur niet meer leuk.

Stel je voor je blaast een gebouw op. Achteraf moet je er een missie doen, maar je hebt hem opgeblazen... Wat doe je dan? Niets, want het gebouw is er niet meer :bonk:

En daarbij, R* zou heeel veel werk hebben om dit te kunnen realiseren.

Link to comment
Delen op andere websites

In een interview met Dan Houser in zo'n magazine heeft al gestaan dat dit niet kan, omdat het dan namelijk zou kunnen zijn dat je na een tijdje geen stad meer over hebt..dat haalt de lol er wel af lijkt me :puh:

bron heb ik nu even niet zou het dan op moeten zoeken tussen alle tijdschriften die over IV hebben geschreven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft een paar maanden geleden al bekend gemaakt dat je niks kan opblazen aan gebouwen, dit was volgens hen, omdat ze wilden voorkomen dat een of andere gek in de eerste paar minuten van de game de stad ging opblazen en dat je dan niks meer aan het spel had :puh:

Welke gek doet dat dan ook :puh: maar goed ook dat het er niet in zit, anders krijg je weer van die filmpjes op youtube van 11 Sept in GTA IV, ziekelijk....

EDIT: ik lees net dat het al gepost was, overheen gelezen :bonk:

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

o'ja en K.O dit: ...die zielige amerikaantjes...

dit is een beetje discriminatie

Ik bedoel: een aantal Amerikanen die ongelofelijk zielig kunnen doen over dit soort dingen. Mensen zoals Jack Thompson mag je gerust zielig noemen. Eigenlijk zou vrijwel elke zichzelf respecterende gamer die gast zielig moeten vinden.

Anyway, gebouwen opblazen in games moet gewoon kunnen, zelfs na 11/9.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...