Jump to content

Gebouwen Opblazen.


-ScOrp1

Recommended Posts

Ik denk het niet anders heb je na een tijdje geen stad meer omdat je alles op hebt geblazen :clown:

hahah, Nou dat bedoel ik niet echt. Maar ik bedoel dat je maar een aantal gebouwen kan opblzen niet de helestad dan krijg je WWII stad.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

als er maar een paar gebouwen zijn die je kan opblazen, is de lol er ook snel af denk ik. :zz:

wat wel een oplossing is:

je kan alles gewoon opblazen, maar dan niet het hele gebouw, slechts een muur per explosie;

de TNT (of C4..) is zeer schaars, als ze daar een verhaal om heen kunne maken. _O_

en ik denk dat het onzin is dat het spel verboden wordt, omdat je gebouwen kan opblazen. dan zou het eerder verboden worden omdat je "onschuldige burgers" kan neerschieten. denk ik zo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat in GTA III de aanslag missies eruit gehaald zijn?

Trouwens, de burgers bestaan niet. ze zijn fictief. De gebouwen(sommige dan) bestaan echter wel. Zou dat dus misschien een reden kunnen zijn dat er geen aanslagen gepleegd mogen worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou niet realistisch zijn als je vanalles kon opblazen, oke.. het kunnen opblazen wel maar het uitvoeren niet, want dat gebeurd niet, ook niet in New York

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat in GTA III de aanslag missies eruit gehaald zijn?

Trouwens, de burgers bestaan niet. ze zijn fictief. De gebouwen(sommige dan) bestaan echter wel. Zou dat dus misschien een reden kunnen zijn dat er geen aanslagen gepleegd mogen worden?

hmm dar heb je een punt..

maar dan zou et nog onzin zijn om dat te verbieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alle gebouwen opblaast dan heb je ook gelijk de sfeer opgeblazen.

Want dan staan overal verwoeste gebouwen en dat vind ik geen goeie GTA sfeer

Maar die granaten en auo-bommen zijn wel leuk om er in te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...