Jump to content

Wat is er nou echt leuk om te doen in VCS?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand nog wat echts leuks te doen in VCS!

En geen stunts of missie's daar heb ik geen behoefte aan :duh:

Ik heb VCS al lang uitgespeeld(geen 100%) en het word saai.

Weet iemand nu echt hoe ik het echte gevoel van het spel weer terug kan krijgen?

Ik zou graag nog GTA VCS willen spelen,maar ik weet niks te doen...

En iedereen overhoop knallen is ook niet meer leuk aan het woorden..

Als hier al een topic over was sorry...

The GTA man

Geplaatst:

Hey The_GTA_Man, dit vragen veel mensen zich af, en er zijn al wel wat topics over. Gebruik in het vervolg ook eens de zoekfunctie. Als je het spel hebt uitgespeeld dan kan je altijd voor de 100% gaan, maar zo te zien heb je daar geen zin in. In het begin is het altijd leuk om rond te lopen, nieuwe plekken te ontdekken, en wat rond te knallen. Dit vind je ook saai worden, maar dan rest nog de multiplayer mode. Deze kan je slechts met vrienden uit de buurt doen, en niet met iedereen, maar alle verschillende modes maken het toch nog leuk. Zo kan je gewoon elkaar vermoorden, maar ook racen, of speciale gevechten doen. Dit biedt een hoop plezier en lol, en het is zeker het proberen waard. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

Ik weet iets zeer leuks, ga naar een '' Ammunation shop'' en koop daar veel wapens en goede vervolgens knal je hele boel kapot todat je 4 sterren achter je aan hebt als je dat hebt gedaan pak je een goede auto en probeer je naar de Hunter te gaan en als je er eenmaal bent stap je erin en knal je zo al die SWAT auto's kapot en ook als ze in blokades staan dat is echt fun.

Tweede tip is :

Zorg dat je 3 sterren hebt ga op een dak staan en knal alle auto's met een goede geweer neer dit doe je zolang totdat je 6 sterren krijgt, heb je eenmaal zes sterren? dan spring je naar beneden en probeer je een tank te stelen.

Vervolgens rijd je de boel plat dat is ook wel leuk.

En het is best saai soms want je weet zo langzamerhand alles en dan begint het te vervelen dit komt meestal omdat je vaak alleen voelt in de stad en ik vind dat R* dit anders moet gaan aanpakken in de volgende GTA game die ze gaan maken.

Geplaatst:

Mischien dat je gewoon ff een andere game moet gaan doen. Als ik na een lange tijd de zelfde game speel wordt dat ook saai. En dan ga ik altijd gewoon een andere doen. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...