Jump to content

Unique stunts


Denniske13

Recommended Posts

Ik moet nog 2 unique stunts doen, Nr. 15 en Nr. 24, maar waar moet je eigenlijk landen bij deze stunts? :?

btw. hoe kan je niet meer van je moto afvallen? ik weet dat het iets met wisselen van kleding te maken heeft, maar ik weet niet meer waar en hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog 2 unique stunts doen, Nr. 15 en Nr. 24, maar waar moet je eigenlijk landen bij deze stunts? :?

btw. hoe kan je niet meer van je moto afvallen? ik weet dat het iets met wisselen van kleding te maken heeft, maar ik weet niet meer waar en hoe?

Kijk voor die Unique Stunt Bonusses even op deze plattegrond. Je moet met je muis even over een bolletje gaan om te kijken welk bolletje de juiste Unique Stunt Bonus is. Het rode bolletje is de landing, dus dan weet je waar je moet landen.

Voor je tweede vraag verwijs ik je even door naar dit topic. Daar staan alle trucjes voor Vice City, waaronder die niet meer van de motor vallen. Lees wel even goed de beschrijving door.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog 2 unique stunts doen, Nr. 15 en Nr. 24, maar waar moet je eigenlijk landen bij deze stunts? :?

btw. hoe kan je niet meer van je moto afvallen? ik weet dat het iets met wisselen van kleding te maken heeft, maar ik weet niet meer waar en hoe?

Kijk voor die Unique Stunt Bonusses even op deze plattegrond. Je moet met je muis even over een bolletje gaan om te kijken welk bolletje de juiste Unique Stunt Bonus is. Het rode bolletje is de landing, dus dan weet je waar je moet landen.

Voor je tweede vraag verwijs ik je even door naar dit topic. Daar staan alle trucjes voor Vice City, waaronder die niet meer van de motor vallen. Lees wel even goed de beschrijving door.

je zegt dat ik op het rode bolletje moet klikken, maar dan komt er juist hetzelfde te staan als wanneer ik op het oranje bolletje klik. En ik bedoel of je op straat of op een gebouw moet landen...

Bewerkt: door Denniske13
Link to comment
Delen op andere websites

je zegt dat ik op het rode bolletje moet klikken, maar dan komt er juist hetzelfde te staan als wanneer ik op het oranje bolletje klik. En ik bedoel of je op straat of op een gebouw moet landen...

Ik zeg niet dat je erop moet klikken, maar je moet er even opstaan. Zo kun je als het goed is welk nummer het is. Je gaat bijvoorbeeld met je muis op een willekeurig oranje bolletje staan, dus niet opklikken! Er komt dan bijvoorbeeld te staan 'USB 13'. Dit staat voor 'Unique Stunt Bonus 13'. Het rode bolletje dat vlakbij staat is de plek waarop je moet landen.

Link to comment
Delen op andere websites

zo bedoel ik het niet, ik weet alleen niet waar ik moet landen; op een gebouw of op de straat, en op die plattegrond staat niet echt duidelijk of je op straat of op een gebouw moet landen...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij nummer 15 dien je over de weg heen te springen. Zolang dat lukt en je blijft op de motor zitten dan zal de sprong lukken. Probeer de ramp zo recht mogelijk te nemen. Dit betekent dat je waarschijnlijk vlak voor de ramp nog naar links moet sturen.

Nummer 24 is ongeveer hetzelfde verhaal. Ook hier moet je over de straat (en stoep springen). Met de juiste aanloop moet het mogelijk zijn om bij sprong 23 direct door te kunnen springen naar 24.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij nummer 15 dien je over de weg heen te springen. Zolang dat lukt en je blijft op de motor zitten dan zal de sprong lukken. Probeer de ramp zo recht mogelijk te nemen. Dit betekent dat je waarschijnlijk vlak voor de ramp nog naar links moet sturen.

Nummer 24 is ongeveer hetzelfde verhaal. Ook hier moet je over de straat (en stoep springen). Met de juiste aanloop moet het mogelijk zijn om bij sprong 23 direct door te kunnen springen naar 24.

enorm bedankt!!! :tu:

Bewerkt: door Denniske13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met 21, 27 en 35, de plattegrond helpt me niet verder. Iemand tips? Ik kom wel in de slow motion terecht maar krijg geen unique jump toegewezen.

Bewerkt: door Grimgroove
Link to comment
Delen op andere websites

USB 21: Of wel heb je deze al gedaan, want ik vind deze zo makelijk. Anders moet je gewoon met een auto hard over die jump rijden, neem best een sportwagen zoals de Infernus en rij dan van ongeveer vanaf de Malibu Club op de jump en dan zal je normaal de USB moeten hebben.

USB 27: Hier moet je er ook gewoon heel hard tegen aan rijden. Doe dit met een PCJ-600 die kan je makkelijk in bedwang houden.

USB 35: Hier kan je misschien vertrekken vanaf het begin van de brug die van Starfish Island naar Vice Beach gaat. Je rijd de brug over en probeer als je aan de volgende brug bent, snel naar rechts te gaan en rij over de jump. Nu moet hij normaal gelukt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de PC versie van GTA Vice City hebt kan een tool van Demarest uitkomst bieden. Uniquecall kan gebruikt worden om er uit te komen welke unique jumps nog missies. Het ie te downloaden op deze pagina

Bedankt, ik was wel verbaasd dat die nr. 13 er tussen zat. Dacht dat ik die gedaan had tijdens de missie G.Spotlight. Zo kon ik nog lang zoeken :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk alle stunts, ik moest stunt 29 nog doen, en ik dacht dat ik die al had... heb ik alle stunts 2 keer opnieuw gedaan en toen deed ik deze stunt en toen: 10.000 $ rijker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...