.Antonio Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb in deze sig bijna alles gesmudged: Reageren
Nielok Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Mooi gesmudged! probeer eens te combineren met andere technieken de rechterbovenhoek is een beetje te donker, een beetje minder zou misschien beter zijn. (niet dat ik donkere zijkanten niet mooi vind) tekst is noch onopvallend noch opvallend, goed gedaan. 8.5/10 Reageren
profile Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Mooie sig. Leuke render. Zoals Nielok al zei is het lettertype niet onopvallend niet te opvallend. Goed en vooral mooi gedaan. 9/10 Bewerkt: 30 mei 2007 door profile Reageren
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 mooi gedaan, rechterbovenhoek is iets te donker en de tekst zie je niet goed. en de vlek links van Jay-Z is weer iets te licht. de rest is gewoon allemaal goed gesmugded. 8/10 Reageren
M4X Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Erg mooi .Antonio, mijn complimenten. De render is goed ingeblend en de kleuren zijn ook mooi. Ik weet dat de helderheid op je PC laag staat, maar ook deze sig is in mijn ogen iets te donker. Erg jammer dat je een groot deel niet ziet daardoor. Ook de tekst is mijn ogen wat donker en klein, een maatje groter kan zeker geen kwaad. De border is wel weer erg mooi, leuk effect bij de binnenborder. Als laatste is mijn enige minpuntje dat de rechterkant wat kleurrijker is in vergelijking met de linkerkant, het lijkt mij mooier als deze wat meer dezelfde kleur hebben. Maar nogmaals, erg nice. 87% Reageren
Tunix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Goed werk .Antonio! Ik vind je render erg mooi, en ik vind Jay-Z ook nog eens goed. Erg goed gesmudged en mooie kleuren. De vlek schuin boven Jay-Z vind ik juist mooi. Ik vind je tekst wat te onopvallend, misschien had je hem íets groter kunnen doen. Vergeleken met de linkerkant vind ik de rechterkant erg donker, misschien kan je die wat lichter maken. Kutgw! 8.9/10. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 netjes , netjes , alleen 1 erg minpunt , je ziet de tekst eigenlijk gewoon niet , maarjah dan is dat ook wel de enige minpunt ! verder vind ik alles wel mooi eruitzien Reageren
GFXMaster Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Welke brush heb je gesmudged? Reageren
.Syfes Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Welke brush heb je gesmudged? Volgens mij moet je raten en niet zo een onnodig posten . Als je goed leest dan zal je wel begrijpen wat ik bedoel Edit : Ik zie nu pas dat je hier een nieuw lid bent en nog niet snapt welke regels je moet volgen Kijk eens naar de regels voor dat je begint te posten in deze fora Regels >>> Door RonaldVC: Ookal bedoel je het goed .Syfes, ook jouw post is onnodig en offtopic. Modgedrag is namelijk ook niet gewenst op het forum, daar zijn immers de moderators voor.. <<< Edit: Sorry wou alleen maar helpen Bewerkt: 20 juni 2007 door .Syfes Reageren
.Antonio Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Welke brush heb je gesmudged? 5 pxl hard brush en 19 pxl hard brush Iedereen bedankt voor de rates! Bewerkt: 20 juni 2007 door .Antonio Reageren
GFXMaster Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Welke brush heb je gesmudged? 5 pxl hard brush en 19 pxl hard brush Iedereen bedankt voor de rates! Ik bedoel meer, Shape dynamics, scattering, en dat soort dingen. Ontopic: Mooi gesmudged, daarom vroeg ik het ook. 8.5/10 ook mooie Light Sources Reageren
.Antonio Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Welke brush heb je gesmudged? 5 pxl hard brush en 19 pxl hard brush Iedereen bedankt voor de rates! Ik bedoel meer, Shape dynamics, scattering, en dat soort dingen. Ontopic: Mooi gesmudged, daarom vroeg ik het ook. 8.5/10 ook mooie Light Sources Scattering 350% ofzo. Shape Dynamics had ik dacht ik 100, 0 , 100, 1, 100 . Dat was bij de 19 pxl hard brush smudge. Het 5 pxl hard brush gedeelte had ik met 1000% scattering gedaan . De rest gewoon hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.