Jump to content

Missie NA "Monster" hangt bij zwart scherm.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan dit? Mn san andreas tript em nou helemaal.. kan ik geen nieuwe handling.cfg installe ofzo? weet iemand waar ik die kan krijge? want ik kan sommige mods niet uninstallen omdat daar fouten inzitten.. Nouja.. kan iemand mij hiermee helpen?! Mijn san andreas hangt btw nou na 1 min spelen ong.. :S en ik kan niet opnieuwe installen.. omdat ik de cd niet meer heb :puh:..

[btw goede hulp hier:)!!]

EDIT:

het is trouwens missie "highjack". ik heb alle mods nu eruit gegooid maar nog werkt het niet :(! is er geen oplossing zonder het herinstallen?

Bewerkt: door YoungRob
Geplaatst:

Je kunt je hele spel installeren, dan is alles weer goed. Je hebt dan ook geen last meer van geinstalleerde mods die je spel verpesten. Het is handig omdat je hele spel weer schoon is en je savegames gewoon bewaard blijven, je kunt dus verder waar je was ;)

Ik heb de handling.cfg ook nog even bijgevoegd mocht je het spel niet opnieuw installeren.

Succes ermee ;) En hopenlijk doet je spel het weer goed dan!

Geplaatst:
Hoe kan dit? Mn san andreas tript em nou helemaal.. kan ik geen nieuwe handling.cfg installe ofzo? weet iemand waar ik die kan krijge? want ik kan sommige mods niet uninstallen omdat daar fouten inzitten.. Nouja.. kan iemand mij hiermee helpen?!

[btw goede hulp hier:)!!]

Ik maak hieruit op dat je gemod hebt? In dat geval raad ik je gewoon aan opnieuw te installeren. Daarmee maak je San Andreas als het ware weer helemaal 'schoon'. Je mods worden dus gewoon weer verwijderd. Je hoeft je verder geen zorgen te maken over je savegames. Deze zullen gewoon blijven staan, gedurende de herinstallatie. Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd een back-up maken.

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen alle back-up bestanden weer te vervangen met die van de mods. Echter raad ik je dit af, aangezien je ten eerste niet zeker weet of alles volledig verwijderd wordt. En ten tweede duurt het ook nog stukken langer. Opnieuw installeren is in dit geval de beste en meest effectieve oplossing.

Geplaatst:
re-read plz :puh:, en ik kan die handling niet downloaden.. forumfout ofoz?

Ik heb de 're-read' gelezen. Ik heb wel een eventuele oplossing. Speciaal voor deze problemen hebben 'SummerBase', 'Typhoon' en '-Matthijs-' een savegame topic gemaakt, waarin alle savegames te downloaden zijn. In dit topic kun je savegames downloaden voor V1, en hier voor V2. Je kan dus een savegame downloaden waarin je net zover bent als nu. Het kan zo zijn dat je enkele missies over moet doen, maar dat is nog altijd beter als alles overdoen, of niet?! ;)

Anders denk ik dat je met een bug of iets dergelijks te maken hebt. Als je nog geen herinstallatie hebt gedaan raad ik je dat nog wel aan even te doen.

De 'handling.cfg' heb ik dan maar even voor je geupload. Hier kan je hem downloaden.

Geplaatst:
re-read plz :puh:, en ik kan die handling niet downloaden.. forumfout ofoz?

Ik heb de 're-read' gelezen. Ik heb wel een eventuele oplossing. Speciaal voor deze problemen hebben 'SummerBase', 'Typhoon' en '-Matthijs-' een savegame topic gemaakt, waarin alle savegames te downloaden zijn. In dit topic kun je savegames downloaden voor V1, en hier voor V2. Je kan dus een savegame downloaden waarin je net zover bent als nu. Het kan zo zijn dat je enkele missies over moet doen, maar dat is nog altijd beter als alles overdoen, of niet?! ;)

Anders denk ik dat je met een bug of iets dergelijks te maken hebt. Als je nog geen herinstallatie hebt gedaan raad ik je dat nog wel aan even te doen.

De 'handling.cfg' heb ik dan maar even voor je geupload. Hier kan je hem downloaden.

super man! heel erg bedankt

Geplaatst:

Uhm als je gaat modden is een Backup maken ook altijd handig:p Doe ik zelf ook als één auto of wat dan ook niet werkt dan Kopieer ik die Backup terug en het werkt weer

Vriendelijke Groeten,

GtaSlave :sigaar:

Geplaatst:
Uhm als je gaat modden is een Backup maken ook altijd handig:p Doe ik zelf ook als één auto of wat dan ook niet werkt dan Kopieer ik die Backup terug en het werkt weer

Vriendelijke Groeten,

dat heb ik ook.. en ik heb alles nu weer terug als hoe het was.. maar nog doet het het niet zoals het moet.. :'(

Geplaatst:

Vriendelijke Groeten,

dat heb ik ook.. en ik heb alles nu weer terug als hoe het was.. maar nog doet het het niet zoals het moet.. :'(

En daarom raad ik je juist aan alles opnieuw te installeren. Je hebt dat nog niet gedaan volgens mij, althans, dat maak ik niet uit je berichten op. Als GTA: San Andreas het normaal heeft gedaan, dan zal hij het na de herinstallatie ook gewoon weer doen zoals het hoort. De kans is groot namelijk dat er nog resten overblijven van die modificaties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...