ThunderDuck Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ik ben al een tijd op zoek naar alle Red Balloons. Ik heb er nu 97, maar ik mis er nog 2. Nu heb ik op WikiGTA gekeken, en de kaart uitgeprint. Die 2 zitten allebij in het pretpark bij de Clymenus Suite, maar ik kan ze niet vinden. Op de kaart van WikiGTA zijn het deze twee: Ik kan ze allebij niet vinden. Weet iemand waar ze zijn? P.S: Ik zie net dat er 3 stippen op staan. De onderste telt niet mee, deze heb ik al. Bewerkt: 29 mei 2007 door ThunderDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 De ene is in het reuzenrad te vinden, bij zo een steun pilaar volgens mij... Ik zou er eens naast gaan staan en dan met een sniper elk dingetje van dat reuzenrad afgaan! Ik heb net alle 99 Red Balloons gevonden en dat heb ik ook door met een sniper er dicht bij te staan gevonden! Good luck! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 De bovenste red balloon is inderdaad aan de achterzijde van het reuzerad te vinden, hij staat enkele meters hoog, maar nu ook niet extreem hoog. Voor de andere kan je best een helikopter halen, aangezien deze red balloon zich op het dak van het gebouwtje waar de botsautootjes zijn bevindt. Nu heb je ze alletwee (over de laatste ben ik ietsje minder zeker, maar ik zou er zeker eens gaan kijken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Hey Thunderduck, dit zijn twee lastige ballonen. Maar als je de andere 97 al hebt dan lijkt het me geen probleem. Om ze niet mis te lopen kan je het beste een markertje op de kaart plaatsen, zodat je (bijna) precies weet waar hij ligt. Het is ook altijd handig om de hoogte te weten, deze vind je door even met je muis stil te blijven staan op het rode bolletjes op Wikigta. Het lijkt me sterk dat je hem nu nog misloopt als je precies weet waar hij ligt, en met de hoogte. Probeer het in ieder geval even, en als je nog vragen hebt dan horen we het wel. Veel succes Bewerkt: 29 mei 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Wat krijg je trouwens voor Red Balloons ? Want dat vindt ik niet op die pagina die M4X gaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Wat krijg je trouwens voor Red Balloons ? Want dat vindt ik niet op die pagina die M4X gaf. 10 balloons > Pistol 20 balloons > Scorpion 30 balloons > Stubby Shotgun 40 balloons > Molotov Cocktails 50 balloons > AK 60 balloons > Body Armor 70 balloons > Flame Thrower 80 balloons > Equalizer 90 balloons > Sniper Rifle 99 balloons > M249 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.