Black Force Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 hoi, ik had een vraagje, wat is het verschil tussen de kabel die je standaard bij je playstation 3 krijgt en deze kabel. link die laatste die niet standaard bij de ps3 zit, moet nog uitkomen, maar zou je daar echt beter beeld mee krijgen, en ook op een gewone TV, dan kan toch haast niet want die limiet van die TV's is 576i of 576p ofzo... Reageren
Black Force Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 sorry voor de dubbelpost, maar weet echt niemand hier een antwoord op>? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Het is volgens mij gewoon de standaard kabel die je bij de PS3 krijgt, dat weet ik 80% zeker. Reageren
Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 oke bedankt!! gewoon oplichterij dus dat je met deze kabel mooier beeld zou krijgen? Reageren
Joriz Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Nergens daar staat dat je beter beeld krijgt of zo. Kijk even in de documentatie die bij je Playstation 3 zit en in de documentatie van je televisie. Met een HDMI kabel krijg je het beste beeld. Hierover gaat het beeld en geluid digitaal en gecodeerd. Deze kabel is bedoelt voor de aller hoogste resoluties. Als je een breedbeeld TV heeft die nog geen HDMI heeft kan je in meeste gevallen een component kabel kopen. Hierover gaat analoog beeld signiaal tot 720p. Als je geen van deze aansluitingen hebt maar gewoon nog een ouderwetse tv is niet echt de moeite om andere kabels te kopen aangezien je dat er toch niet op terug ziet. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) De kabel die jij liet zien moet je (zo te zien) op de HDMI aansluiting aansluiten, het eindigt net als de kabel die bij de ps3 zit in een tulp stekkertje. De kabel die bij de ps3 zit gaat via de av aansluiting achter op de ps3 (onderste aansluiting van foto) . Er zal weinig verschil zijn tussen de 2 kabels, hooguit heeft de kabel die er niet bij zit (van €24) wat minder kwaliteitsverlies. (zal zo weinig zijn dat je het niet merkt) Bewerkt: 12 juni 2007 door Gta-killer Reageren
Black Force Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 bedankt voor de reacties hoor, nu begrijp ik het helemaal!! Reageren
Joriz Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Nee. die kabels moet je op de speciale Playstation uitgang doen voor beeld die nog analoog beeld verzenden. Het heeft geen nut andere kabeltjes te kopen tenzij je een HD tv hebt die HDMI op component kabels aan kan worden gesloten. Check ook even de Playstation 3 handleiding. Daar staat alles in het kort uitgelegd. Reageren
Black Force Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 oke dat zal ik doen, morgen hoor ik of ik geslaagd ben, als dat zo is, heb ik vrijdag de ps3, dus dan kan ff de handleiding checken. maar ik zal even kijken of ie ook online ergens staat, via google ofzo. nogmaals bedankt voor de reacties!! ps. ik heb geen HDTV, in ieder geval NOG niet, die komt er nog wel een keer. maar, ze zeggen ook dat je met S video beter beeld krijgt, maar volgens mij komt gewoon alles op hetzelfde neer met een SD TV. als het niet zo is moet iemand het maar even zeggen!! greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 oke dat zal ik doen, morgen hoor ik of ik geslaagd ben, als dat zo is, heb ik vrijdag de ps3, dus dan kan ff de handleiding checken. maar ik zal even kijken of ie ook online ergens staat, via google ofzo. nogmaals bedankt voor de reacties!! ps. ik heb geen HDTV, in ieder geval NOG niet, die komt er nog wel een keer. maar, ze zeggen ook dat je met S video beter beeld krijgt, maar volgens mij komt gewoon alles op hetzelfde neer met een SD TV. als het niet zo is moet iemand het maar even zeggen!! greetz, Black Force S-video zal wel niet merkbaar beter beeld geven als gewoon de tulp stekkertjes, je kan het beste dus de gewone kabel gebruiken die bij de ps3 zit, want Sony heeft er echt geen kabel bij gedaan die slecht beeld geeft. (In ieder geval niet veel slechter als andere mogelijkheid zoals s-video) Reageren
Black Force Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Nee dat denk ik ook niet nee je betaalt toch immers wel 599 euro voor zo'n console. en bij de ps2 zat ook zo'n kabel dus het zal wel ongeveer dezelfde zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.