Fbi-Crew Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Eey Mensen, Ik heb zo als je ziet sims2 seizoenen als ik in mijn huis ben dan flikkert het '''behang''' of de muur hoe kan ik dat verhelpen ps de buurt knippert ook Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Eey Mensen, Ik heb zo als je ziet sims2 seizoenen als ik in mijn huis ben dan flikkert het '''behang''' of de muur hoe kan ik dat verhelpen ps de buurt knippert ook Ik verzoek je naar www.desims2.nl en dan naar het forum te gaan. Of je moet op google naar sims 2 bug patch of iets dergelijks Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Had je ook al andere uitbreidingen want ik had nameljik hetzelfde nadat ik sims 2 huisdieren had gekocht alleen had ik dit niet in de buurt. Ik moest gewoon het behang vervangen en hij deed het weer. Lukt dit niet kijk dan even hier op het sims forum en anders kijk even op www.sims2.nl Reageren
Mirrrr Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Eey Mensen, Ik heb zo als je ziet sims2 seizoenen als ik in mijn huis ben dan flikkert het '''behang''' of de muur hoe kan ik dat verhelpen ps de buurt knippert ook Dat houdt dat je videokaart het spel niet aan kan. Mijn nichtje had dat probleem ook. Je moet op op het sims forum even kijken wat de minimum eisen voor de Sims seizoenen is. klikkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.