Jump to content

Camera Kwijt

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik een homie van me een foto van me laat nemen en ik loop iets te ver weg, of ik druk op de verkeerde knop ben ik m'n camera kwijt :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij kun je naar hem toelopen en dan komt er te staan 'Press RETURN to get camera back', dat is wel voor de PC versie.

Bewerkt: door Squidward
Geplaatst:
Volgens mij kun je naar hem toelopen en dan komt er te staan 'Press RETURN to get camera back', dat is wel voor de PC versie.

returnen is ook bij de ps2 or bij xbox trouwens ook :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Op de PS2 is het trouwens het driehoekjes knopje ;) Maar je moet dan ook niet iets te ver weg lopen of op een verkeerd knopje duwen heh :bonk::puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ga dicht bij een homie staan met de camera als wapen geselecteerd, en als het goed is dat krijg je een boodschap:

press...(ligt eraan of je de PC, XBox of PS2 hebt)... to make a picture of zoiets. Dan zie je jezelf in het camerabeeld en kun je bewegen en op het moment dat je er het mooiste opstaan een foto maken. Daarna moet je de camera wel weer terug nemen met dezelfde knop als je hem hebt weggegeven ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...