Maxis Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Nieuw Topic over wat er allemaal gaande is in de Gouden Kooi, vindt het programma zelf wel grappig om te zien hoe ze elkaar allemaal afbekken, en ruzie maken... Geef hier je mening of iets anders wat je te vertellen hebt erover. Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb het een paar keer gekeken en vind het maar saai en zo eentonig, omdat ze elke aflevering constant ruzie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Erg on-intressante versie van big brother. Ook nu gaat het om geld, maar dan even een groter bedrag, en dan vraag je er natuurlijk om dat mensen elkaar belachlijk gaan maken. Elke dag ruzie's, gevechtjes, pesterijen, gooien met andermans geslachtsdelen en zelfs prullebakken in elkaars beddengoed omgooien hoort bij het dagenlijkse leven van de Gouden Kooi. Ik vind het véél te ver gaan, en van mij mogen ze het programma dan ook mooi stop zetten, of pas rond 02:00 uit gaan zenden, zodat niemand er last van heeft tijdens het zappen. Reageren
Maxis Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik vind het anders best grappig. Aangezien ik niet in dat huis zit boeit et me niet of ze elkaar afmaken of niet. Maar ikvind het wel leuk om te zien hoe mensen elkaar weg pesten, want dat is uiteindelijk de bedoeling. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik vind het belachelijk , en ook hoe ze daar allemaal doen . verder vond ik het al helemaal zielig toen het net begon en toen een donkere meid van de GoudenKooi ( weet ff niet hoe ze heet ) er naartoe ging , de kinderen moesten echt helemaal huilen , vond het zo zielig maarjah ze doen het voor de € ... , - verder vind ik het programma erg depresief Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik heb alleeen het begin gezien toen zo bruine vrouw uit haar huis werd meegenomen en dat kind begon te janken van"Ga niet weg mam, ik wil je niet kwijt" en dat vrouwtje stil nou maar ik ga gewoon hoor! Echt belachelijk! Dat mensen zoiets doen! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 jah , precies dat bedoelde ik , echt waar ik kon wel zef janken .. nee , maar ff serieus. ik vond dat zo zielig toen ik dat zag , maar ik snap het natuurlijk ook wel , die kinderen komen hun mama gewoon een hele tijd niet meer te zien , en jah als klein kind ga je dan huilen ! al vond ik dat die moeder er nog redelijk nuchter over deed Reageren
Maxis Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Die vrouw heet Natasia, en ik denk dat als zij het huis en geld wint, en de kinderen groter worden, ze het nut er wel van inzien Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 jah , dan wel , maarjah dan moeten ze nog wel ff flink doorzetten . p.s. krijgen ze het huis ook :|? Reageren
.Djanick Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 jah , dan wel , maarjah dan moeten ze nog wel ff flink doorzetten .p.s. krijgen ze het huis ook :|? als als ze wint, als ze niet wint heeft ze lekker een heel stuk uit dat kind z`n leven gemist, kan je echt niet even terughalen hoor, en voordat iedereen op heeft gegeven zijn we ook al lekker 10 jaar verder ofzo Reageren
Michiel23 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Jah, het programma gaat wel. Het is inderdaad veel geruzie, wat het programma wel leuk maakt. Met die Amanda ook. Dan ging ze het Huub dan weer met Brian, en nu met de avondbutler! En zo zijn er wel meer van die dingen... Kortom het programma gaat dus wel. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 en hoeveel geld krijgen ze weten jullie dat ook ? Reageren
jakooza Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 als je wint krijg je toch 1 miljoen, of is dat alweer veranderd. (waarschijnlijk zal er niemand winnen want er komt de hele tijd weer iemand bij, kan zijn veranderd want ik heb het al lang niet meer gezien) Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 De winnaar van het programma, krijgt het huis en elke dag wordt er 1000 euro in de pot gegooit voor de winnaar. Na een jaar mag je vrijwillig uit het programma zonder je ingelegde 10.000 euro kwijt te raken, en na een jaar mogen er ook geen nieuwe personen meer in het programma komen. Maar aangezien er maar 1 iemand is die het programma snapt, wordt het toch Jaapiooo die gaat winnen. Ik vind het een geweldig programma, het is mijn half 8 journaal. Reageren
Maxis Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ja, Huub beignt in eens Homo sexuele trekjes te krijgen, En Jaap is echt gewoon "the Godfather"van dat huis, hij ownt BTW: The prijs is iig dat ze dat huis krijgen, weet niet of er meer bij komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.