Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Erg on-intressante versie van big brother. Ook nu gaat het om geld, maar dan even een groter bedrag, en dan vraag je er natuurlijk om dat mensen elkaar belachlijk gaan maken.

Elke dag ruzie's, gevechtjes, pesterijen, gooien met andermans geslachtsdelen en zelfs prullebakken in elkaars beddengoed omgooien hoort bij het dagenlijkse leven van de Gouden Kooi. Ik vind het véél te ver gaan, en van mij mogen ze het programma dan ook mooi stop zetten, of pas rond 02:00 uit gaan zenden, zodat niemand er last van heeft tijdens het zappen.

Hoe bedoel je met 'gooien met andermands geslachtdelen'.Gooien ze echt met de geslachtsdelen?

Ik vind het dom,altijd ruzie.In Big Brother is het nog redelijk,daar is het maaar beperkt ruzie

Geplaatst:

Iedereen klaagt wel dat er veel wordt geruzied, maar eigenlijk speelt nog niemand hoe het spel moet zijn behalve Jaap, het is namelijk de bedoeling dat mensen elkaar het huis uit PESTEN. Ze vechten wel soms, maar dit doen ze niet constant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...