GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 ik weet niet of dit topic al bestond zo wel dan excuus Mensen wanner zou de nieuwe trailer komen ik denk in juli of augustus wat deken jullie en wat zouden we deze keer te zien krijgen Reageren
Verrity Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 We weten nog niet echt of er nog een trailer komt misschien wel misschien niet. Wat er deze keer in zou staan? Geen idee dat zullen we wel moeten afwachten Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 `k hoop een hele nieuwe stad of stadsdeel zou wel mooi zijn, ben benieuwd Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 `k hoop een hele nieuwe stad of stadsdeel zou wel mooi zijn, ben benieuwd wat lul jij dan ? >>> Door PatrickW: Zullen we hier gewoon als normale mensen met elkaar omgaan ? <<< Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 `k hoop een hele nieuwe stad of stadsdeel zou wel mooi zijn, ben benieuwd wat lul jij dan ? hij bedoelt dat hij hoopt dat er nieuwe delen te zien zijn in de trailers (lijkt me) mar volgens mij stond dit al ergens in een ander topic Reageren
profile Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik hoop zoals eerder verteld in dit topic een nieuw stadsdeel. En ook nieuwe dingen uit de oude steden. Chinatown en nieuwe beelden van brooker bridge. Zoals Verrity al zei zullen we moeten afwachten Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik hoop zoals eerder verteld in dit topic een nieuw stadsdeel.En ook nieuwe dingen uit de oude steden. Chinatown en nieuwe beelden van brooker bridge. Zoals Verrity al zei zullen we moeten afwachten Zoiets wil ik ook graag zien .Meer stadsdelen iets van Niko's mobieltje ,en gewoon veel meer.Het is gewoon wachten.. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik hoop dat we in de nieuwe trailer wat van de features te zien krijgen. Lijkt me vet! Reageren
wtc Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Een auto die aan het verongelukken is... Om het schademodel eens te zien! Reageren
Mister.X Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hier was al een topic over. Toen had ik verteld dat in de PU stond dat het binnekort zou komen mss wel over een maand.. Wie weet! Deze topic en hier een stukje ervan! Ik heb het net even door gelezen, en ik moet zeggen dat er eigenlijk helemaal niets nieuws in staat wat we nog niet weten. Wel word benadrukt dat de camera dichterbij en lager geplaatst is. Ook word er een uitleg gegeven waarom R* zo weinig informatie vrij geeft. Ze melden ook dat in de komende maanden een nieuwe trailer komt, en ook een evenement waarbij er meer info gegeven zal worden. Reageren
Wijst Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik hoop dat hij in Juni uit komt en dat er nieuwe delen van de stad in te zien zijn ! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) De nieuwe trailer komt binnen 1,5 maand had ik ergens gelezen. @wtc: Op een van de screens is al een kleine botsing te zien. Ik zal hem even opzoeken. Op deze screen ramt die taxi die oranje auto. Niet echt spectaculair maar het viel me gewoon op. Bewerkt: 30 mei 2007 door gta_rulez Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik hoop dat hij morgen overwacht komt. Met heel veel info. Over personen en features Reageren
wtc Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) De nieuwe trailer komt binnen 1,5 maand had ik ergens gelezen.@wtc: Op een van de screens is al een kleine botsing te zien. Ik zal hem even opzoeken. Op deze screen ramt die taxi die oranje auto. Niet echt spectaculair maar het viel me gewoon op. Inderdaad, maar het is zo raar... er is trouwens ook niks van schade te zien, en ook de manier waarop die oranje auto daar staat... vind ik maar raar Ondertussen vind je hier een bespreking van de oude trailer http://www.youtube.com/watch?v=l8igjbKYZMI Bewerkt: 30 mei 2007 door wtc Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik denk ook in augustus. Of juli.Dat ken ook. Want die dingen komen heel vaak vlak voor dat ze uitkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.