GTA freakje Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 hallo allemaal. ik heb een enterable train gedownload maar weet niet hoe ik in de wagon kan kijken. als ik instap krijg je dezelfde camera als bij de oude wagons. Kan iemand het probleem oplossen? Reageren
Black Force Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 volgens mij bedoelen ze met enterable gewoon dat CJ erin kan en niet de camera, maar ik weet het niet zeker :$ Reageren
Teraku Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ze bedoelen waarschijnlijk iets met de camera, want je kon altijd al treinen binnen, in iedere GTA zover ik weet. (ik ben niet zeker van GTA 1!) Bedoel je misschien enterable tram? Zo niet, probeer dan Numpad 4 eens veel in te drukken, zo wissel je tussen camerastanden in treinen. (De numpad toetsen zijn de toetsen helemaal rechts van je toetsenbord, een laptop heeft dit trouwens niet!) Bewerkt: 30 mei 2007 door Teraku Reageren
GTACLAN Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Je moet geen enter in drukken maar gwn de deur door lopen Het zal je wel lukken je hoeft geen enter te doen gwn door de deur lopen Reageren
Teraku Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 BTW: Waar kun je die mod eigenlijk downloaden? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) BTW: Waar kun je die mod eigenlijk downloaden? je kunt hem downloaden van www.gtagarage.com dan kijk je bij vehicles page 2 en daar staat hij.(ergens onderaan) Bewerkt: 31 mei 2007 door GTA freakje Reageren
GTA freakje Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 door de deur lopen klopt inderdaad. maar ik hep nu weer een probleem met heuvels. als ik omhoog ga is er niks aan de hand. maar als ik omlaag ga dan begin ik raar te hobbelen en vlieg ik door het dak daar zat ik echt op te wachten. weet iemand misschien hoe ik dat oplos? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Doe de jetpack cheat. Daarmee kan je (zonder moeite) de train binnenvliegen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Doe de jetpack cheat.Daarmee kan je (zonder moeite) de train binnenvliegen. ik bedoelde dat als ik een berg op of af ga dat ik dan door het dak van de trein vlieg. maar ik wil erin blijven natuurlijk. is er geen optie in het hoofdmenu of patch daarvoor? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Doe de jetpack cheat.Daarmee kan je (zonder moeite) de train binnenvliegen. ik bedoelde dat als ik een berg op of af ga dat ik dan door het dak van de trein vlieg. maar ik wil erin blijven natuurlijk. is er geen optie in het hoofdmenu of patch daarvoor? Nee helaas niet nee. De enige mogelijkheid is de jetpack. Want daarmee kan je nog terug jetten naar de trein Reageren
GTA freakje Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 oh zo nou dan is het te hopen dat de jetpack snel genoeg is. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 ik weet al wat het probleem is. hoe harder de trein gaat hoe meer kans je hebt om eruit te vliegen. ik heb in treinen gezeten die knoerthard rijden. dan vlieg je eruit. een trein die langzaam rijdt daar heb ik de hele route mee afgelegd. maar ik vind de treinen met speed het leukst. dus ik baal ervan dat je in de langzame treinen moet. Reageren
Teraku Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hoe kun je eigenlijk zien of het snelle of langzame treinen zijn? is het misschien gewoon toeval dat ze net wat sneller gaan? Ik weet het niet zeker eigenlijk. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hoe kun je eigenlijk zien of het snelle of langzame treinen zijn? is het misschien gewoon toeval dat ze net wat sneller gaan? Ik weet het niet zeker eigenlijk. ik zit altijd in de eerste wagon bij de locomotief. en bij de ene trein hoor ik de motor meer geluid maken en zie ik alles snel voorbij zoeven. en in de andere maakt de motor weinig geluid en gaat hij niet zo hard. ik zou zeggen luister naar de motor en kijk door de raampjes. dan weet je of je in een snelle of slome zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.