jeffreyaerox Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hoe word zo'n gigantisch spel als gtaIV eigelijk gemaakt heeft iemand een idee of een site waar zo iets vergelijkbaars of wat dan ook opstaat? vertell wat je weet Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hoe word zo'n gigantisch spel als gtaIV eigelijk gemaakt heeft iemand een idee of een site waar zo iets vergelijkbaars of wat dan ook opstaat?vertell wat je weet eh.. hoe bedoel je precies? Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hoe word zo'n gigantisch spel als gtaIV eigelijk gemaakt heeft iemand een idee of een site waar zo iets vergelijkbaars of wat dan ook opstaat?vertell wat je weet eh.. hoe bedoel je precies? Hij bedoelg dat ie graag een site wil wten waar je info over het maken van Gta IV kan krijgen .Ik zou hert niet weten,maar wil het wel graag weten :/ Reageren
wtc Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Misschien heb je hier toch al iets aan...: http://www.rockstarnorth.com/flashSite/flashPc.html dan in the lab, bvb kan je kiezen voor chartcher of vehicle design... Bewerkt: 30 mei 2007 door wtc Reageren
profile Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik kan je misschien wel wat vertellen. Een game maken duurt een hele tijd. Ik heb ooit eens gelezen dat een PS3 game dubbel zoveel tijd kost dan een¨PS2 game. Als je eens wil kijken hoe zo'n game word gemaakt kan je hier misschien eens kijken. Daar staat het een beetje uitgelegd. Het gaat wel niet speciaaal over gta.Maar misschien heb je er wel iets aan. Hieronder staan nog enkele site's: google search misschien dat je hier iets aan hebt R* design ik kwam ook nog dit tegen Niets is (spijtig genoeg) in het nederlands Veel succes Reageren
K.O. Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Niet van een site gevonden of zo, maar dit is mijn (waarschijnlijk vrij dicht bij de waarheid gelegen) beeld: - gasten in new york die foto's doorsturen naar het hoofdkantoor - gasten die de foto's verwerken tot 3D modellen met textures (en ook de grond zelf maken dus) - gasten die de code uitwerken(en alle bestandjes bij elkaar gooien, readme's, gxt's etc.) - gasten die heel de storyline uitgewerkt hebben - gasten die tekenen - gasten die geluid opnemen - gasten die voor de marketing zorgen - gasten die de baas spelen en heel imponerend over mensen uitkijken (zoals bij elke kantoorbaan) - gasten die iets moeten doen, maar dit eigenlijk helemaal niet doen (zoals bij elke kantoorbaan) Nou dit lijkt me eigenlijk wel voor zich spreken, dit zijn de dingen die gebeurt moeten worden en hier zullen ze wel overal aparte mensen voor hebben he Edit: oh, ik zie nu pas dat die site die wtc noemde eigenlijk best wel heel vet is. Laat dit hierboven ook allemaal maar Bewerkt: 30 mei 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.