Jump to content

Making of GTA IV


jeffreyaerox

Recommended Posts

Hoe word zo'n gigantisch spel als gtaIV eigelijk gemaakt heeft iemand een idee of een site waar zo iets vergelijkbaars of wat dan ook opstaat?

vertell wat je weet ;):puh:

eh.. hoe bedoel je precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe word zo'n gigantisch spel als gtaIV eigelijk gemaakt heeft iemand een idee of een site waar zo iets vergelijkbaars of wat dan ook opstaat?

vertell wat je weet ;):puh:

eh.. hoe bedoel je precies?

Hij bedoelg dat ie graag een site wil wten waar je info over het maken van Gta IV kan krijgen :).Ik zou hert niet weten,maar wil het wel graag weten :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je misschien wel wat vertellen. :)

Een game maken duurt een hele tijd.

Ik heb ooit eens gelezen dat een PS3 game dubbel zoveel tijd kost dan een¨PS2 game.

Als je eens wil kijken hoe zo'n game word gemaakt kan je hier misschien eens kijken.

Daar staat het een beetje uitgelegd.

Het gaat wel niet speciaaal over gta.Maar misschien heb je er wel iets aan. :D

Hieronder staan nog enkele site's:

google search

misschien dat je hier iets aan hebt

R* design

ik kwam ook nog dit tegen

Niets is (spijtig genoeg) in het nederlands :N

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet van een site gevonden of zo, maar dit is mijn (waarschijnlijk vrij dicht bij de waarheid gelegen) beeld:

- gasten in new york die foto's doorsturen naar het hoofdkantoor

- gasten die de foto's verwerken tot 3D modellen met textures (en ook de grond zelf maken dus)

- gasten die de code uitwerken(en alle bestandjes bij elkaar gooien, readme's, gxt's etc.)

- gasten die heel de storyline uitgewerkt hebben

- gasten die tekenen

- gasten die geluid opnemen

- gasten die voor de marketing zorgen

- gasten die de baas spelen en heel imponerend over mensen uitkijken (zoals bij elke kantoorbaan)

- gasten die iets moeten doen, maar dit eigenlijk helemaal niet doen (zoals bij elke kantoorbaan)

Nou dit lijkt me eigenlijk wel voor zich spreken, dit zijn de dingen die gebeurt moeten worden en hier zullen ze wel overal aparte mensen voor hebben he :bier:

Edit: oh, ik zie nu pas dat die site die wtc noemde eigenlijk best wel heel vet is. Laat dit hierboven ook allemaal maar ;)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...