Esther Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Als je op het derde eiland zit moet je op een gegeven moment een vliegveld kopen en dan vliegles nemen, de eerst 2 opdrachten heb ik gehaald, maar dan moet ik daarna in een circel vliegen, maar ik kom bij de start nogeneens door de eerste circel heen. Ik probeer maar omhoog te komen maar dat doet ie niet, wie kan mij helpen???? Reageren
barry Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Gebruik de zoek-knop <_< Klap je wielen in met de rechter analoge stick(erop drukken) Reageren
lepertum Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Haal je wielen binnen met R3 Hier kan je ook het antwoord vinden **Slotje maar weer** [EDIT]lol, barry je was me net voor Bewerkt: 10 december 2004 door lepertum Reageren
Esther Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Gebruik de zoek-knop <_< Klap je wielen in met de rechter analoge stick(erop drukken) dank je wel, ik moest gewoon die wielen ff inklappen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Precies ik zie dat je nieuw ben klik om te zoek bij Mijn assistent bovenaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.