Pennywise The Clown Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb een vraagje over het programma Armax, dat je nodig hebt om mods endergelijke te instaleren op de PS2. Savegames op de PS2 moeten dus worden geïstalleerd via Armax, een redelijk duur grapje van rond de 50 euro. Maar waarom is Armax hier nou juist zo noodzakelijk voor. Is het niet mogenlijk om je savegame van je PS2, opgeslagen in je memorycard de kopieren naar je Mp3, en deze vervolgens op een andere PS2 weer te kunnen spelen? Misschien een rare onlogische vraag, maar ik heb geen zin om san andreas helemaal uit te spelen op de PS2, na dit al 4 keer te hebben gedaan op de PC. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb een vraagje over het programma Armax, dat je nodig hebt om mods endergelijke te instaleren op de PS2. Savegames op de PS2 moeten dus worden geïstalleerd via Armax, een redelijk duur grapje van rond de 50 euro. Maar waarom is Armax hier nou juist zo noodzakelijk voor. Is het niet mogenlijk om je savegame van je PS2, opgeslagen in je memorycard de kopieren naar je Mp3, en deze vervolgens op een andere PS2 weer te kunnen spelen? Misschien een rare onlogische vraag, maar ik heb geen zin om san andreas helemaal uit te spelen op de PS2, na dit al 4 keer te hebben gedaan op de PC. Volgens mij moet dat omdat je een cd erbij krijgt die de Playstation files aanpast zodat ARMAX de files an SA eraf kan halen. Ik weet het niet zeker, maar ik had dit gehoord van een vriend. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Om mods te gebruiken voor de PS2 heb je wel meer nodig dan armax alleen. Simpel gezegd moet je het spel converteren voor gebruik op de PC, mod installeren, opnieuw converteren voor gebruik op de PS2. Aangezien jij het spel ook voor de PC hebt kan je beter die gebruiken voor mods. Armax is eigenlijk een zogenaamde cheat-device, het werkt met codes en voor elke versie van GTA:SA voor de PS2 (er zijn een aantal versies in omloop) zijn er weer verschillende codes. De enige mod die direct beschikbaar is via armax is de wel bekende en beruchte 'hete mod', echter weet ik niet of ze voor alle versies de code hebben van deze mod. Op codejunkies.com (de site van armax, waar je ook armax kan kopen) zijn updates van deze codes gratis te downloaden. Volgens mij ben je op bol.com goedkoper uit voor armax. Er zijn wel verschillende pakketten verkrijgbaar, uiteraard met verschillende prijzen, maar volgens mij kan je voor €25 á €30 armax al kopen. Ik had op marktplaats het geluk om voor €15 een tweedehands te kunnen bemachtigen . succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.