kristof01 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Type: Afbeelding Stijl: / Grootte: Orginele grote Afbeelding: Zie bijlage Tekst: / Rand: / Kleuren: Render (optioneel): / Extra (optioneel): Ik zou graag hebben dat bij het leeg kaartje in deze (bron = WikiGTA) stijl gemarkeerd wordt. Ik moet wat erachterstaat dus ook nog kunnen zien. Op de bewerkte afbeelding zie je wat je moet markeren, in welke kleur, Succes .
BaasB Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Type: AfbeeldingStijl: / Grootte: Orginele grote Afbeelding: Zie bijlage Tekst: / Rand: / Kleuren: Render (optioneel): / Extra (optioneel): Ik zou graag hebben dat bij het leeg kaartje in deze (bron = WikiGTA) stijl gemarkeerd wordt. Ik moet wat erachterstaat dus ook nog kunnen zien. Op de bewerkte afbeelding zie je wat je moet markeren, in welke kleur, Succes . Dus precies wat jij gemarkeerd hebt zo maken dat het doorzichtig is, en dat je nog kunt lezen wat eronder het gemarkeerde staat? Dat wil ik wel even voor je proberen. EDIT: Dit is het resultaat: Ik hoop dat je hem goed vind. Als je er niet tevreden over bent, of je zou graag willen dat iets veranderd wordt, moet je het gewoon even zeggen. Dan zal ik het wel even verbeteren. Veel plezier ermee. Bewerkt: 30 mei 2007 door BaasB
kristof01 Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Type: AfbeeldingStijl: / Grootte: Orginele grote Afbeelding: Zie bijlage Tekst: / Rand: / Kleuren: Render (optioneel): / Extra (optioneel): Ik zou graag hebben dat bij het leeg kaartje in deze (bron = WikiGTA) stijl gemarkeerd wordt. Ik moet wat erachterstaat dus ook nog kunnen zien. Op de bewerkte afbeelding zie je wat je moet markeren, in welke kleur, Succes . Dus precies wat jij gemarkeerd hebt zo maken dat het doorzichtig is, en dat je nog kunt lezen wat eronder het gemarkeerde staat? Dat wil ik wel even voor je proberen. EDIT: Dit is het resultaat: Ik hoop dat je hem goed vind. Als je er niet tevreden over bent, of je zou graag willen dat iets veranderd wordt, moet je het gewoon even zeggen. Dan zal ik het wel even verbeteren. Veel plezier ermee. Nee, het is perfect, bedankt.
Recommended Posts