Jump to content

Afbeelding bewerking

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Afbeelding

Stijl: /

Grootte: Orginele grote

Afbeelding: Zie bijlage

Tekst: /

Rand: /

Kleuren:

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Ik zou graag hebben dat bij het leeg kaartje in deze (bron = WikiGTA) stijl gemarkeerd wordt. Ik moet wat erachterstaat dus ook nog kunnen zien. Op de bewerkte afbeelding zie je wat je moet markeren, in welke kleur, Succes :) .

post-32060-1180526383.jpg

post-32060-1180526397.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Kleuren:

Extra (optioneel): Ik zou graag hebben dat bij het leeg kaartje in deze (bron = WikiGTA) stijl gemarkeerd wordt. Ik moet wat erachterstaat dus ook nog kunnen zien. Op de bewerkte afbeelding zie je wat je moet markeren, in welke kleur, Succes :) .

Dus precies wat jij gemarkeerd hebt zo maken dat het doorzichtig is, en dat je nog kunt lezen wat eronder het gemarkeerde staat? Dat wil ik wel even voor je proberen. :)

EDIT: Dit is het resultaat:

kristofcr6.png

Ik hoop dat je hem goed vind. Als je er niet tevreden over bent, of je zou graag willen dat iets veranderd wordt, moet je het gewoon even zeggen. Dan zal ik het wel even verbeteren.

Veel plezier ermee. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Kleuren:

Dus precies wat jij gemarkeerd hebt zo maken dat het doorzichtig is, en dat je nog kunt lezen wat eronder het gemarkeerde staat? Dat wil ik wel even voor je proberen. :)

EDIT: Dit is het resultaat:

kristofcr6.png

Ik hoop dat je hem goed vind. Als je er niet tevreden over bent, of je zou graag willen dat iets veranderd wordt, moet je het gewoon even zeggen. Dan zal ik het wel even verbeteren.

Veel plezier ermee. :)

Nee, het is perfect, bedankt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...