sevaboy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb een vraagje. Vrijdag ga ik achter me gsm en van vrienden weet ik dat dat je met Bleutooth kan verbinden op je eigen pc en omdat ik 16 juni me nieuwe pc krijg wil ik graag dat er daar Bleutooth opzit zodat ik me geld niet verspil aan die realtones en die andere tones die moet betalen. Maar hoe weet je dat dat je pc Bleutooth heeft? Moet je daarvoor een speciaal programma voor hebben? Reageren
Rivel Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Bluetooth zit meestal ingebouwd in laptops, je hoeft er denkik geen gespeciale software voor te hebben, maar je moet aan je verkoper vragen of er bluetooth op de PC zit die je wil, anders kan je denkik een soort van USB staaf kopen waarin je pc dus bluetooth krijgt! Het kost iets van een 40 euro ofzo! Reageren
xgaming Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Bluetooth zit meestal ingebouwd in laptops, je hoeft er denkik geen gespeciale software voor te hebben, maar je moet aan je verkoper vragen of er bluetooth op de PC zit die je wil, anders kan je denkik een soort van USB staaf kopen waarin je pc dus bluetooth krijgt! Het kost iets van een 40 euro ofzo! Het kost overigens 9,99 voor zo'm bluetooth USb stick. Dit had ik laatst gezien bij Media Markt (Alkmaar). Prijzen zullen niet zoveel verschillen. Hier heb je een goedkope. Weet niks van het merk, iig succes ! Reageren
GtaSlave Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hallo, Ik heb laats ook een nieuwe gsm gekocht en toen heb ik dr ook een bleutooth stick bijgekoch voor 10 euro ofzow Vriendelijke Groeten, GtaSlave Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Je kan allicht dit volgens, http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry676979 En dan het Programma Blue Soleil. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 mischien een beetje offtopic maar de meeste telefoontjes met Bluetooth hebben ook usb poortje, waarom gebruik je die niet , bluetooth gaat overigens ook nog eens langzamer omdat het geen directe verbinding is. Reageren
Rivel Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Je kan eigenlijk beter Wifi nemen! Da's veel sneller! Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Telefoon met WIFI? Misschien die camcorder-telefoon van Nokia en wat smartphones, maar je gemiddelde debiele telefoon (wat een ondingen ) heeft écht geen wifi Je zit dan vast aan IRDA (infrarood) en Bluetooth. Énkele telefoons hebben USB, maar daar ben je weer aparte kabels voor nodig (die overigens nergens te krijgen zijn , de motorola v220 heeft héél toevallig nog een gewone USB-B contraplug eraan, die zijn goed verkrijgbaar) Reageren
P I N O Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 dat valt ook wel weer mee hoor met die kabels bij elke sony ericsson zitten gewoon de kabeltjes er bij en de software en die hebben over het algemeen ook bijna allemaal blauwetand. Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Dat valt inderdaad best mee. Bij mijn onlangs gekochte Samsung D900 zat gewoon netjes een USB-kabeltje meegeleverd. Het enige probleem ermee is dat ik hem niet werkend krijg . Ik heb dus gewoon een USB 2.0 usb-stickje aangeschaft voor lechts €9,99. Mocht je nieuwe pc geen bluetooth hebben kun je altijd zo'n stickje kopen. Kost tegenwoordig niets meer. Je kunt kijken bij de Mediamarkt, maar ook bij online shops zoals bol.com. Veel succes met de aanschaf van je nieuwe pc en een standaard bluetooth adapter op je pc is niet noodzakelij ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.