Jump to content

downgrader en user track files

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb nu gta sa voor pc en ik wil downgrade naar die ene versie maar ik heb die patch en als ik hem wil instaleren vraagt het iets over gta_sa exe en dan instaleer ik hem en dan krijg ik een foutmelding van old file doesnt exist en we founded the same file maar ik heb nu nog steeds versie 2 en ik kan mijn user track polayer maar niet vinden

Geplaatst:

Zou je het allemaal iets duidelijker uit willen leggen wat het betreft met de patch? Ik wordt er niet helemaal wijs uit wat je nu bedoelt...

Over de User Track Player weet ik wel wat, deze zul je vinden in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/User Tracks. Hier kun je dan MP3 bestanden (en volgens mij kunnen .WAV bestanden ook?) plaatsen. Dan ga je SA opstaren, opties -> Audio Opties -> User Track Player. Daar druk je op Scan en dan moet je alleen nog maar naar het spel zelf gaan en naar je User Track Player gaan. Dit kan eventueel ook nog in je Audio Options.

Geplaatst: (bewerkt)

Vraag1: Ik neem aan dat je V2.0 hebt en dat je wil downgraden naar V1.0? Als dat zo is, download dat de downgrader op GTAForum.nl, die is hier te vinden. Deze downgrader patch de meeste versies van San Andreas naar V1.0, en hij zou normaal geen probleem mogen opleveren. Als hij toch niet werkt zou ik even rondkijken/rondvragen naar een handmatige downgrader.

Hij patch deze versies:

=====================================
De patcher patch de volgende versies van Grand Theft Auto San Andreas
USA 1.01
USA 2.00
European 1.01
European 2.00
German 1.01
German 1.00

Vraag2: Heeft Donwell al perfect beantwoord dus hoef ik het niet meer te doen :D.

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

Jorair, ik denk dat hij hem niet eens kán patchen, hij heeft het nl. over een fout en hij heeft dan nog steeds V2. Het lijkt me een vrij vervelende Bug, je kan het even met de hand proberen door de onderstaande files van -Matthijs- eens even te downloaden en wellicht lukt het dan wel. Het kan er ook aanliggen dat je downgrader gta_sa.exe niet kan vinden hij daarom die foutmelding geeft.

Klik hier voor de post waarin -Matthijs- de V1 files geeft. Ik neem aan dat je wel weet waar je ze moet plaatsen? Zo nee, plaats ze hier: '.../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'

VWO-er

Geplaatst:

ok ik ben weer wat verder

user track heb ik eindelijk gevonde keek er de hele tijd over heen :$

en van vraag 2 ben ik ook deels verder ik heb de downgrader patch van jullie site maar gedownload geinstaleert ook geen problemen en wat moet ik dan doen want ik kan nog steeds op mijn savegames van versie 2

Geplaatst:

Je moet nog even de main.scm en script.img van V1 hebben. Die kun je in de link uit de post van VWO-er vinden.

Geplaatst:

ok maar ik heb die scripts nog niet maar ik kan niet zien welke versie ik nu heb daarvoor kon ik zien dat ik versie 2 heb dus zal ik gewoon versie 1 files downloade en erin zetten?

Geplaatst:

Als je V2 hebt kun je rechtsonder 'v2.00' zien. Als je daar niks ziet, weet je dat je V1 hebt. De main.scm en script.img moet je zetten in data\script in je SA map.

Als je dit niet bedoelt, zeg het dan.

Geplaatst:
waar kan ik minn savegames vinden my document ofzo?

Bijna goed. De savegames bevinden zich in je 'GTA San Andreas User Files'. Die map is te vinden in de map 'Mijn Documenten.' De bestanden met de '.b' extensies zijn overigens de savegames. Tevens vind je in je 'GTA San Andreas User Files' ook de gemaakte foto's en kan je daar je User Tracks kwijt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...