Jump to content

missie: the job


mister x 3

Recommended Posts

ok ik kan de missie misschien wel maar waaromis het zo donker in de bank?

ik kan niet eens de trappen vinden ,laat staan zien waar ik loop.

ja ik heb al geprobeerd om in options de draw en brichtness aan te passen , ze staan opt meeste!

ook heb ik aan het scherm zelf zitten prutsen maar dat helpt niet veel. :cry:

:-( wat moe ik doen :cry: ik kan niet verder :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik kan de missie misschien wel maar waaromis het zo donker in de bank?

ik kan niet eens de trappen vinden ,laat staan zien waar ik loop.

ja ik heb al geprobeerd om in options de draw en brichtness aan te passen , ze staan opt meeste!

ook heb ik aan het scherm zelf zitten prutsen maar dat helpt niet veel. :cry:

:-( wat moe ik doen :cry: ik kan niet verder :cry:

Ikzelf heb hier nooit last van gehad, ik denk dus toch dat je de brightness/contrast even zult moeten aanpassen. Al die van Vice City als die van je beeldscherm zelf kunnen wel degenlijk voor verandering zorgen.

Probeer anders eens de omgeving van je pc zelf iets donkerder te maken, zodat ook lichtinval er niet voor zorgt dat deze missie in een onmogenlijke episode komt. Sluit gordijnen, en doe lichten uit.

Lukt het nou nog steeds niet, dan is onze Savegame's aanvraag Database nog een optie.

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat al een beetje beter met de lichten uittedoenen ik heb een filmpje van de misssie bekeken . nu weet ik tenminste waar alles staat.

nu nog kwestie van vanbuiten te leren waar ik naatoe moet en waar de beveiliging staat en dan ben ik er! :tu::D:)

_O_ bedankt pennywise en tunix _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Maar daar heb je tijdens andere missies e.d. nooit last van? Vreemd. Volgensmij als je de brightesness alleen op z'n allerhoogst zet, moet alles toch redelijk te zien zijn. Maar doe je als het donker is tijdens het spel dan alles op de tast, of is het buiten wel allemaal te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het probleem enkel als ik in een gebouw zit-maar bij andere gebouwen heb ik daar nooit last van-.

ik denk dat da is omda bij andere gebouwen er meer ramen zijn ( tewijl da in t politiekantoor ook weinig ramen zijn en daar heb ik da ni voor ).

bzsluit :ik weet het ni?

maar geen probleem de missie is al uit

bedankt voor de hulp!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Na een tijd vermindert de helderheid van een beeldscherm ten gevolge van de ouderdom, mss lag het daaraan?

En in het politiebureau zijn zowat alle muren wit, met bleke tegels en een wit plafond :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Zeg, is het normaal dat er voor de bankoverval een ontzichtbare muur voor de deur van de bank staat?

Dat klopt de bank wordt pas toegankelijk na de missie The Job. Ik vermoed wel dat er enkele middeltjes zijn waardoor je de bank kan betreden zonder die missie te halen. De Ultimate Trainer V2 is denk ik het makkelijkst te gebruiken programma.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een console speelt dan zou ik de kabels eens nakijken, als ze niet goed contact geven kan het zijn dat het beeld veel donkerder toont.

Heb je het ook als je rondrijd in het donker??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...