Jump to content

Tunen In GTAIV


-ScOrp1

Auto's Tunen in GTAIV  

86 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je het leuk vinden om auto's te tunen?

    • Ja, Het zou te gek zijn om auto's te kunnen tunen.
      56
    • Tja, Voor mij is het niet echt nodig.
      23
    • Nee, Tunen hoeft er voor mij niet in.
      7


Recommended Posts

Hallo, Denk je dat je auto's kan tunen in GTAIV lijkt mij van wel.

ik heb gedaan : Ja, Het zou te gek zijn om auto's te kunnen tunen.

want tunen is altijd leuk en ik snap niet wat er niet leuk aan is maar ik hoor het wel va jullie dus,

wat vinden jullie ervan?

-ScOrp1 :sigaar:

Bewerkt: door Joriz
Bij deze poll hoef je maar 1 antwoord te kiezen :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Giozio

    5

  • TomHagen

    4

  • -ScOrp1

    3

  • Lil`T.M.

    3

Voor mij is tunen niet nodig voor GTA IV. Ik zou er het nut niet van begrijpen.

Maar als het mogelijk zou zijn, hoop ik dat de feature 10 maal beter is uitgewerkt dan in SA, want daar trop het op niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

khoop dat je niet kan tunen want dan doe ik wel een anders spel. ik vindt het onzin om allerlei dingen aan het spel toe te voegen waarvan je van te voren eik al weet dat het in een anders spel beter kan en leuker is. auto's tunen is hier een goed voorbeeld van, net als een sport of naar de wc gaan. In need for speed undergrund, fifa en the sims zijn die dingen beter uitgewerkt. hou het maaar bij gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Tunen is wat mij betreft geen must. Zo vaak deed ik het toch niet in SA. Het is veel leuker om zelf de textures vet aan te kleden, dan dat je kunt kiezen uit maar liefst maximaal 3 paintjobs. Bij veel auto's waren ze nog alle 3 best wel saai ook. Die nitro stelde ook niks voor en die velgen waren ook niets bijzonder. Eigenlijk was het enige vette aan tunen de hydraulics. Dat mag wel terug komen in IV! Dan vooral loeihard door een bocht scheuren terwijl je auto mee helt :puh:

De overige tune opties hoeven van mij dus niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja zou wel leuk zijn maar zou dan wel vele auto's willen tunen en niet een paar.

zo kan je nog eens scheuren door de straten :D

en het zou ook wel leuk zijn mocht je je motor kunnen tunen zo kan je dan nog sneller rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat het er in komt, ik deed het altijd bij sanadreas. sommige mensen vinden het niet leuk omdat ze het niet in GTA vinden passen omdat je beter need for speed kan spellen maar dat vind ik onzin want dan kan je beter ook het schieten weg halen want dat is in schiet spellen ook echter dus mensen die zeggen dat tunen niet in GTA past omdat je dan beter need for speed kan kopen vind ik dan niet goed na denken. :bier: mij mening hé

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...