Jump to content

Tunen In GTAIV


-ScOrp1

Auto's Tunen in GTAIV  

86 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je het leuk vinden om auto's te tunen?

    • Ja, Het zou te gek zijn om auto's te kunnen tunen.
      56
    • Tja, Voor mij is het niet echt nodig.
      23
    • Nee, Tunen hoeft er voor mij niet in.
      7


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Giozio

    5

  • TomHagen

    4

  • -ScOrp1

    3

  • Lil`T.M.

    3

ik denk dat het voor de playstation met zijn 50GB blueraydisc kwa ruimte geen probleem is. als ze nog wat tijd overhouden. maar voor de DVDtjes van de xBOkS063 het wel wat moeilijker word. hoewel die onderdeeltjes mischien ook niet zoveel ruimte innemen.

PS ik stemde mag wel hoeft niet

PPS ik kan xBOkS063 wel goed spellen maar doe het lekker niet. waarom? ik denk dat je dat wel weet bij het lezen van mijn handtekening

EDIT: ik denk aan een goed idee namelijk: er zal geen voetganger het zelfde zijn dus als ze nou bij elke auto op straat nou gewoon hier en daar een random pimpje aanbrengen zou dat wel gaaf zijn

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat moet er zeker weten weer in. Ik vond het Al te gek dat het in SA was.

Maar in GTA IV moet het zeker ook komen. Met dan nog beteren velgen.

Ook mag van mij niet aleen de buitenkant getuned worden maar ook de binenkant!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft van mij niet perse. Als ik wil tunen koop ik wel Forza Motorsport 2 of Need for Speed: Pro Street o.i.d.

Ze mogen het wel altijd toevoegen, het is een leuke feature!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft van mij niet perse. Als ik wil tunen koop ik wel Forza Motorsport 2 of Need for Speed: Pro Street o.i.d.

Ze mogen het wel altijd toevoegen, het is een leuke feature!

Boris H.

Ja inderdaad. Voor mij hoeft het ook niet persé. Maar ik vind het niet erg als ze het toevoegen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het mag er van mij wel inzitten, maar uitgebreider dan in San Andreas moet het zeker en vast niet worden. Het blijft namelijk GTA, en geen Need For Speed. Het is een leuke toevoeging, maar ook niet meer dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het mag er van mij wel inzitten, maar uitgebreider dan in San Andreas moet het zeker en vast niet worden. Het blijft namelijk GTA, en geen Need For Speed. Het is een leuke toevoeging, maar ook niet meer dan dat.

en dat is nou net mijn punt, als het uitgebreider wordt dan sa moet het geen gta heten, dus wordt het net zo als in gta SA en daar had je heel weinig mogleijheden. dus het is gewoon geen toevoeging aan gta. Tunen is natuurlijk wel leuk, maar ze moeten het niet in GTA stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuk zoals in GTA San Andreas met mods.

zodat je een Aston Martin of een SLR kan tunen met bodykits.

Dat vind ik wel leuk maar alleen nitro en kleuren hoeft niet voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zou het persoonlijk geen hol uitmaken. Als het erin zit, dan moet het wel uitgebreider zijn dan in GTA San Andreas. En als het er niet inzou zitten, vermaak ik me wel met misschien honderdtallen voertuigen. Dus dat zou geen probleem zijn. Voor het zelfde geld zit er ook een submissie in : Street race met getunede wagens, kan ook, maar niet GTA achtig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...