Jump to content

spel slaat vast!


gta_sa_gamer

Recommended Posts

Hee

ik heb gta vice city en elke x als k het spel speel loopt hij vast :duh: soms kan ik wel 3 uur spelen voordat hij vastloopt maar soms al naar 10 minuten.. het beeld blijft dan staan en je hoort en drrr geluid en mot ik de computer uit zetten om dit weg tekrijgen.

Weet iemand hoe dit komt en hoe k het kan verhelpen ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm raar :(

Heb je geen krassen in je CD?

Of probeer VC eens terug te installeren. Ofwel is je kaart niet te groot ervoor. Ik weet het niet zeker.

Probeer bovende, hopelijk lukt dit een beetje ...

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

ik heb gta vice city en elke x als k het spel speel loopt hij vast :duh: soms kan ik wel 3 uur spelen voordat hij vastloopt maar soms al naar 10 minuten.. het beeld blijft dan staan en je hoort en drrr geluid en mot ik de computer uit zetten om dit weg tekrijgen.

Weet iemand hoe dit komt en hoe k het kan verhelpen ? :)

Met de informatie die je nu geeft kunnen we nog niet echt veel. Ik denk dat we je beter kunnen helpen als we in ieder geval antwoordt hebben op de volgende vragen:

  • Heeft Vice City het altijd goed gedaan?
  • Sinds wanneer heb je dit probleem?
  • Voldoet de hardware aan de minimale systeemeisen?
  • Heb je mods of andere dingen gebruikt die dit probleem eventueel kunnen veroorzaken?
  • Komt dit probleem ook voor bij andere progamma's/games?

Afgezien van die vragen denk ik dat het probleem bij je hardware ligt. Misschien is er iets met je processor, wellicht dat hij te warm wordt bijvoorbeeld. Misschien kun je tot slot dit topic nog eens doorlezen, diegene daar heeft/had hetzelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

ik heb gta vice city en elke x als k het spel speel loopt hij vast :duh: soms kan ik wel 3 uur spelen voordat hij vastloopt maar soms al naar 10 minuten.. het beeld blijft dan staan en je hoort en drrr geluid en mot ik de computer uit zetten om dit weg tekrijgen.

Weet iemand hoe dit komt en hoe k het kan verhelpen ? :)

Met de informatie die je nu geeft kunnen we nog niet echt veel. Ik denk dat we je beter kunnen helpen als we in ieder geval antwoordt hebben op de volgende vragen:

  • Heeft Vice City het altijd goed gedaan?
  • Sinds wanneer heb je dit probleem?
  • Voldoet de hardware aan de minimale systeemeisen?
  • Heb je mods of andere dingen gebruikt die dit probleem eventueel kunnen veroorzaken?
  • Komt dit probleem ook voor bij andere progamma's/games?

Afgezien van die vragen denk ik dat het probleem bij je hardware ligt. Misschien is er iets met je processor, wellicht dat hij te warm wordt bijvoorbeeld. Misschien kun je tot slot dit topic nog eens doorlezen, diegene daar heeft/had hetzelfde probleem.

Nee hij deed het al vanaf het begin maar toen was het niet zo vaak.

Nouja sins ik hem heb gekogt dus

Ja

Nee geen mods ebruikt

En is alleen bij vice city

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry, maar ik heb hetzelfde probleem:

Ik speelode het een paar weken geleden nog probleemloos en nu moet hij stoppen zodra hij bepaalde gebieden laadt. Ik heb spel opnieuw geïnstalleerd, maar veel mocht dat niet helpen.

Ik heb daarvoor een paar mods geïnstalleerd maar vervolgens de oude teruggezet.

Hulp?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... ik heb een vriend die hetzelfde probleem had. Het geluid was best wel ongelofelijk hard en je schrok er af en toe best wel veel van. Nu heeft hij een nieuwe pc en heeft hij er geen last meer van. Het ligt dus echt gewoon aan je pc. Tip: check even of je computer wel aan de aanbevolen systeemeisen voldoet, waarschijnlijk is je processor te langzaam. Als je hier allemaal niks van afweet, ga dan naar start > uitvoeren > typ 'dxdiag' zonder aanhalingstekens > kijk in het scherm dat je nu krijgt eens bij je processor en videogeheugen e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...