markoes Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Type: Avatar Stijl: Grootte: 64x64 Afbeelding: KLIK Tekst: In het midden Markoes en het lettertype van San Andreas (old English) Rand: Geen rand Kleuren: de Kleur van de tekst gewoon Zwart Render (optioneel): Extra (optioneel): De Tekst Markoes moet in en uit faden Bewerkt: 31 mei 2007 door RonaldVC
Youp Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Type: AvatarStijl: Grootte: 64x64 Afbeelding: KLIK Tekst: In het midden Markoes en het lettertype van San Andreas (old English) Rand: Geen rand Kleuren: de Kleur van de tekst gewoon Zwart Render (optioneel): Extra (optioneel): De Tekst Markoes moet in en uit faden Dat zal ik voor je doen Edit: Hij is klaar, maar ik denk dat jezelf ook wel een beetje het probleem ziet. De tekst is een beetje te klein/onduidelijk omdat het kruis wat er in zit al blauw is waardoor de kleur niet goed opvalt, en een avatar is niet zo geschikt voor tekst vanwege de grootte.. Dus wil je hem wel fatsoenlijk hebben raad ik je aan om het in je signature te doen, en een lichtere kleur te pakken.. Bewerkt: 30 mei 2007 door Youp
BaasB Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Type: AvatarStijl: Grootte: 64x64 Afbeelding: KLIK Tekst: In het midden Markoes en het lettertype van San Andreas (old English) Rand: Geen rand Kleuren: de Kleur van de tekst gewoon Zwart Render (optioneel): Extra (optioneel): De Tekst Markoes moet in en uit faden Dat zal ik voor je doen Edit: Hij is klaar, maar ik denk dat jezelf ook wel een beetje het probleem ziet. De tekst is een beetje te klein/onduidelijk omdat het kruis wat er in zit al blauw is waardoor de kleur niet goed opvalt, en een avatar is niet zo geschikt voor tekst vanwege de grootte.. Dus wil je hem wel fatsoenlijk hebben raad ik je aan om het in je signature te doen, en een lichtere kleur te pakken.. Hey Markoes, op de avatar die Youp gemaakt heeft, is de tekst helaas best onleesbaar. Daarom heb ik zelf ook even wat geprobeerd, misschien vind je dit beter: Veel plezier ermee. EDIT: Hier is ook nog een V2, waarbij de tekst iets meer in het midden van de avatar staat, waardoor het er nét ietsje mooier uitziet (vind ik): Kijk maar welke je het mooiste vind. Even naast elkaar, zodat je ze goed kunt vergelijken: Bewerkt: 30 mei 2007 door BaasB
markoes Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Type: AvatarStijl: Grootte: 64x64 Afbeelding: KLIK Tekst: In het midden Markoes en het lettertype van San Andreas (old English) Rand: Geen rand Kleuren: de Kleur van de tekst gewoon Zwart Render (optioneel): Extra (optioneel): De Tekst Markoes moet in en uit faden Dat zal ik voor je doen Edit: Hij is klaar, maar ik denk dat jezelf ook wel een beetje het probleem ziet. De tekst is een beetje te klein/onduidelijk omdat het kruis wat er in zit al blauw is waardoor de kleur niet goed opvalt, en een avatar is niet zo geschikt voor tekst vanwege de grootte.. Dus wil je hem wel fatsoenlijk hebben raad ik je aan om het in je signature te doen, en een lichtere kleur te pakken.. Hey Markoes, op de avatar die Youp gemaakt heeft, is de tekst helaas best onleesbaar. Daarom heb ik zelf ook even wat geprobeerd, misschien vind je dit beter: OKe BAss B die van jouw was iets beter omte lezen !!! Veel plezier ermee. EDIT: Hier is ook nog een V2, waarbij de tekst iets meer in het midden van de avatar staat, waardoor het er nét ietsje mooier uitziet (vind ik): Kijk maar welke je het mooiste vind. Even naast elkaar, zodat je ze goed kunt vergelijken:
Recommended Posts