Jump to content

Waar heb jij allemaal gejumpt?


The GamerII

Recommended Posts

Op welke bijzondere/speciale plaatsen heb jij gejumpt?

Ik heb les in de kerk omdat school aan het verbouwen is, en ik ging naar de WC, en had wel zin in een potje jumpen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Verrity

    2

  • Clowntje_93

    2

  • sevaboy

    2

  • Groot-Duimpje

    2

Ik in de discotheek. :$ Had iets te veel op, en een super knap meisje wou het me leren, dus zei ik maar niet wat ik van jumpen vond...

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Op schoolplein, mijn kamer, huiskamer, op de trap (NOOIT proberen, heb nu nog last :puh:), in klaslokaal erg vaak, op een halfpipe, en ook nog een keertje voor de klas voor punt. Had een 7 btw

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd haat ik jumpen.

Ik luister enkel graag naar Jumpstyle muziek. :engel:

Maar bij ons op school jumpen vele kinderen erg graag.(maar ze kunnen het amper :puh: )

Hier enkele plaatsen:

-fietsenbergplaats (school)

-toilet (school)

-voor de juf en meester hun neus :puh: (school)

-tijdens de middagpauze (school)

-op de bus (opweg naar school)

-op straat (voor de school) :D

Ze doen het op welke plaats dan ook. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op het kerkhof,op een zebrapad,kerk toen het nog eucharisi was ik werd buitengegooid(snap jullie dat nu),in klas,op de autobus(nooit proberen, ik ben nog altijd blauw),praktijklokaal,luchthaven,Polen(met school),Frankrijk,In een discotheek,eens in bed(maar me bed was ingezakt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit altijd te jumpen in de school gangen :clown: .Wordt ik altijd weer gewaarschuwd :duh: .Ook laats in de Ikea samen met iemand anders.Stonden we in zo'n meubel gang te jumpen,en verder gewoon thuis,de stoep enz enz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit altijd te jumpen in de school gangen :clown: .Wordt ik altijd weer gewaarschuwd :duh: .Ook laats in de Ikea samen met iemand anders.Stonden we in zo'n meubel gang te jumpen,en verder gewoon thuis,de stoep enz enz

ik ben met school naar londen geweest daar jumpten we zoal in de metro, op de roltrappen, in HARRODS, in oxford street, in hyde park, in de shuttle, gewoon overal

maar als je voor het gerechtsgebouw in kortrijk met 15 staat te jumpen krijg je wel snel last van de security

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...