Daffy Duck Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik vind jumpen ook maar niks. Alleen de muziek vind ik wel leuk. Bij op schol gaan ze jumpen ze gewoon overal. Ze jumpen op (door) de gang Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 laten we het houden gewoon op het schoolfeest Reageren
.Djanick Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 enigste waar ik ooit zou jumpen is een een verdomd erge nachtmerrie waar je niet uit kan wakker worden, of ik krijg er veel geld voor away with jumpen -.- Reageren
rubensanti Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 ik jump buiten, in mijn huis, onder de douche( alleen niet zo veel ruimte en beetje glad ) en nog op het dak van mijn oude school Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Owjeh dit word een langlijstje Op me kamer In de keuken Op het balkon In de woonkamer Badkamer Op de trap In de schuur Op sportdag Op een rontonde Op de weg In de aula in de klas op een boerderij Voor de politietent ofzoiets Met carnaval in een optocht Bij de JOC (voor de mensen die dicht bij eindhoven wonen weten het wel) Met gym In het kleedlokaal met het voetbalteam op een voetbalveld Dus bijna overal Reageren
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 De titel van het topic luidt: Waar heb jij allemaal gejumpt. Als jullie nog nooit gejumpt hebben reageer dan gewoon niet Logisch toch? Ik heb op mijn kamer, woonkamer, tuin, strand(Ging bijzonder moeilijk was droog zand) Schoolkamp, in de trein,tram,bus(Hier viel ik bij het optrekken ) School(Bijna overal) & de zee (Nou dat is toch wel zo godvergetuh moeilijk!!!!!) Maar wel lachen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 In d e douche Uhhm. In de drogist. Maar vooral thuis . Wat word je er eigenlijk moe van Oja even voor Blue Yoshi, je post zowat in elk topic dat over jumpen gaat, en zegt er alleenmaar negatieve dingen over die NIKS aan het topic toevoegen. Wil je daar a.u.b. mee ophouden... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Nergens. Ik vind jumpen maar achtelijk. Ik bewaar me energie liever voor iets nuttigs. Zoals een lekker stukje gaan fietsen in het weiland of in het bos. Of bijvoorbeeld voor een wandeling in de duinen. Of een strandwandeling. Is nog goed ook voor je die heerlijke lucht ervan enzo van die natuurgebieden. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik ook niet hoor. Gaat allemaal van je tijd af, allenmaar springen ofzo. Ik zit liever gewoon achter mijn computer berichten sturen naar gtaforum. En op de PS2 ook natuurlijk. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ik zie wel veel reacties met "ik hou niet van jumpen, dus in mijn nachtmerries" en dan denk ik post dan gewoon niet want dan lijkt het verdacht veel op dat je posts wilt maarja. Ik heb op zoveel plekken gejumpt, op school, in de kroeg een keer, op me vaders werk, langs de kant van de snelweg, in de SPAR, noem maar op. Bewerkt: 9 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Ik kan jumpen , maar ik schaam me er dood voor. Jumpen is nogal dom & je bereikt er toch niets mee & het is meestal krapul Edit==> Ahjah , ik doe het nergens Bewerkt: 9 juni 2007 door Aeroplane Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Ik kan jumpen , maar ik schaam me er dood voor. Jumpen is nogal dom & je bereikt er toch niets mee & het is meestal krapulEdit==> Ahjah , ik doe het nergens Ik kan ook zeggen, je bereikt niks met naar rock muziek te luisteren. Maar als je alleen dingen zou doen waar je iets mee bereikt in je leven, ben je een zuurpruim en werk je alleen maar. Je moet ook wel eens een keer los kunnen gaan in je leven. Bewerkt: 10 juni 2007 door Clowntje_93 Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb wel iets mee bereikt,me abnormaleheid(is ook beetje van GTAForum ). Me meningmond en me slimheid(uhum). Jumping is a abnormaal dance with sevaboy Reageren
Verrity Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Nergens. Ik vind jumpen maar achtelijk. Ik bewaar me energie liever voor iets nuttigs. Zoals een lekker stukje gaan fietsen in het weiland of in het bos. Of bijvoorbeeld voor een wandeling in de duinen. Of een strandwandeling. Is nog goed ook voor je die heerlijke lucht ervan enzo van die natuurgebieden. Daar heb je weer helemaal gelijk in en ik doe het ook graag Ik heb wel iets mee bereikt,me abnormaleheid(is ook beetje van GTAForum ).Me meningmond en me slimheid(uhum). Jumping is a abnormaal dance with sevaboy Ow yeah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.