Jump to content

Waar heb jij allemaal gejumpt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind jumpen ook maar niks. Alleen de muziek vind ik wel leuk. Bij op schol gaan ze jumpen ze gewoon overal. Ze jumpen op (door) de gang :clown:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Verrity

2

• Clowntje_93

2

• sevaboy

2

• Groot-Duimpje

2

Geplaatst:

enigste waar ik ooit zou jumpen is een een verdomd erge nachtmerrie waar je niet uit kan wakker worden, of ik krijg er veel geld voor ;) away with jumpen -.-

Geplaatst:

ik jump buiten, in mijn huis, onder de douche( alleen niet zo veel ruimte en beetje glad :bonk: ) en nog op het dak van mijn oude school

Geplaatst:

Owjeh dit word een langlijstje

• Op me kamer
  • In de keuken
  • Op het balkon
  • In de woonkamer
  • Badkamer
  • Op de trap
  • In de schuur
  • Op sportdag
  • Op een rontonde
  • Op de weg
  • In de aula
  • in de klas
  • op een boerderij
  • Voor de politietent ofzoiets
  • Met carnaval in een optocht
  • Bij de JOC :puh: (voor de mensen die dicht bij eindhoven wonen weten het wel)
  • Met gym
  • In het kleedlokaal
  • met het voetbalteam op een voetbalveld
  • Dus bijna overal :puh:

Geplaatst:

De titel van het topic luidt: Waar heb jij allemaal gejumpt.

Als jullie nog nooit gejumpt hebben reageer dan gewoon niet :duh: Logisch toch?

Ik heb op mijn kamer, woonkamer, tuin, strand(Ging bijzonder moeilijk was droog zand) Schoolkamp, in de trein,tram,bus(Hier viel ik bij het optrekken :puh: ) School(Bijna overal) & de zee (Nou dat is toch wel zo godvergetuh moeilijk!!!!!) Maar wel lachen.

Geplaatst:

In d e douche :puh: Uhhm. In de drogist. Maar vooral thuis . Wat word je er eigenlijk moe van :)

Oja even voor Blue Yoshi, je post zowat in elk topic dat over jumpen gaat, en zegt er alleenmaar negatieve dingen over die NIKS aan het topic toevoegen. Wil je daar a.u.b. mee ophouden...

Geplaatst:

Nergens. Ik vind jumpen maar achtelijk. Ik bewaar me energie liever voor iets nuttigs. Zoals een lekker stukje gaan fietsen in het weiland of in het bos. Of bijvoorbeeld voor een wandeling in de duinen. Of een strandwandeling. Is nog goed ook voor je die heerlijke lucht ervan enzo van die natuurgebieden.

Geplaatst:

Ik ook niet hoor. Gaat allemaal van je tijd af, allenmaar springen ofzo. :puh: Ik zit liever gewoon achter mijn computer berichten sturen naar gtaforum. 0_0 En op de PS2 ook natuurlijk. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie wel veel reacties met "ik hou niet van jumpen, dus in mijn nachtmerries" en dan denk ik post dan gewoon niet want dan lijkt het verdacht veel op dat je posts wilt maarja.

Ik heb op zoveel plekken gejumpt, op school, in de kroeg een keer, op me vaders werk, langs de kant van de snelweg, in de SPAR, noem maar op. :puh:

Bewerkt: door Clowntje_93

Ik kan jumpen , maar ik schaam me er dood voor. Jumpen is nogal dom & je bereikt er toch niets mee & het is meestal krapul

Edit==> Ahjah , ik doe het nergens

Bewerkt: door Aeroplane
Ik kan jumpen , maar ik schaam me er dood voor. Jumpen is nogal dom & je bereikt er toch niets mee & het is meestal krapul

Edit==> Ahjah , ik doe het nergens

Ik kan ook zeggen, je bereikt niks met naar rock muziek te luisteren. Maar als je alleen dingen zou doen waar je iets mee bereikt in je leven, ben je een zuurpruim en werk je alleen maar. Je moet ook wel eens een keer los kunnen gaan in je leven. :Y

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Ik heb wel iets mee bereikt,me abnormaleheid(is ook beetje van GTAForum :clown: ).

Me meningmond :clown: en me slimheid(uhum). :)

Jumping is a abnormaal dance with sevaboy :clown:

Geplaatst:
Nergens. Ik vind jumpen maar achtelijk. Ik bewaar me energie liever voor iets nuttigs. Zoals een lekker stukje gaan fietsen in het weiland of in het bos. Of bijvoorbeeld voor een wandeling in de duinen. Of een strandwandeling. Is nog goed ook voor je die heerlijke lucht ervan enzo van die natuurgebieden.

Daar heb je weer helemaal gelijk in en ik doe het ook graag :clown:

Ik heb wel iets mee bereikt,me abnormaleheid(is ook beetje van GTAForum :clown: ).

Me meningmond :clown: en me slimheid(uhum). :)

Jumping is a abnormaal dance with sevaboy :clown:

Ow yeah :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...