jorran Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 :hehe: Weet iemand misschien of er ook een plattegrond is waar alle gangs zijn? Ik weet namelijk niet waar de Balles en die andere zijn!!!! Reageren
Trax Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Als je territory kan veroveren staat dat aangegeven op de In-game map. De gangs zitten iig in het Oosten van Los Santos Reageren
jorran Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Moet je dan gewoon gangs neerknallen?? :huh: Reageren
Disturbed Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 jah als je terretorium wil veroveren, moet je naar vijandelijk gebied (paars, of geel) en dan moet je 3 gangster doodmaken en dan staat er: youve provoked a gangwar Reageren
barry Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Ja, je moet wel bijna het hele spel(de storyline) hebben uitgespeeld op 2 missies na, voordat je terretoriums kan veroveren. Bewerkt: 10 december 2004 door barry Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Moet je dan gewoon gangs neerknallen?? :huh: Een groepje van 3 of 4 members neerschieten, dan start je een gangwar. Dan moet je meerdere doodschieten, maar dat wijst zich dan vanzelf. Je kunt het pas doen na missie Doberman (ca. missie 24 in het spel) hier is ook nog meer info te vinden *** Spolier *** en 3 missies daarna een tijd lang niet meer en dan weer aan het einde van het spel. EDIT: te laat met posten :-) Bewerkt: 10 december 2004 door BrokenTable Reageren
jorran Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Weet iemand misschien wel waar de Balles zijn dan???????? :blink: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Weet iemand misschien wel waar de Balles zijn dan???????? :blink: Hun gebieden zijn paars op de ingame-map. Reageren
jorran Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Laatste vraag, want ik word gek van die gangs. Ik weet niet hoe ik die ingame map met die kleurtjes terug krijg. Ik had het eerst wel maar nu niet!!!! :angry: Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ballas zit in Idlewood niet echt heel ver van je huis vandaan dacht ik op die brug als je die oversteekt zit je al in Ballas terretorium ook zitten ze in Glen Park als je doodgaat bij dat hospitaal dat is ook Ballas terretorium Vagos dacht ik alleen aan het strand ? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Laatste vraag, want ik word gek van die gangs.Ik weet niet hoe ik die ingame map met die kleurtjes terug krijg. Ik had het eerst wel maar nu niet!!!! :angry: **** SPOILERS **** Die kleurtjes krijg je tijdens de missie Doberman. Als je daarna de missie The Green Sabre krijg valt je gang uit elkaar, kun je geen gebieden meer overnemen en zijn de kleurtjes dus ook weg. Aan heid einde van het spel, naar de cutscene Riot, krijg je een missie en vanaf dan is het weer mogelijk om geboeden over te nemen en dat stopt niet meer (de mogelijkheid) tip: kijk ook even naar die andere topics waarvan ik een paar posts hierboven de zoekopdracht gaf. Reageren
The Godfather Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 heb je je blip menu uitgezet....als je start drukt dan op map....staat er onderaan iets van blip menu....daar kan je die kleuren uitschakelen ....misschien heb je dat gedaan Reageren
jorran Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dus je kan alleen bij die missie's gebieden overnemen? Lelijk he, waarom alleen dan???? :angry: :unsure: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dus je kan alleen bij die missie's gebieden overnemen?Lelijk he, waarom alleen dan???? :angry: :unsure: Dit schreef ik eerder: Die kleurtjes krijg je tijdens de missie Doberman. Als je daarna de missie The Green Sabre krijg valt je gang uit elkaar, kun je geen gebieden meer overnemen en zijn de kleurtjes dus ook weg.Aan heid einde van het spel, naar de cutscene Riot, krijg je een missie en vanaf dan is het weer mogelijk om geboeden over te nemen en dat stopt niet meer (de mogelijkheid) Samenvatting: Van de missie Doberman t/m missie Green Sabre kun je gebieden veroveren, en pas weer vanaf de missie die na de cutscene Riot komt (en dan de rest van het spel, dus OOK buiten de missie's) Reageren
jorran Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dus je kan alleen bij die missie's gebieden overnemen?Lelijk he, waarom alleen dan???? :angry: :unsure: Dit schreef ik eerder: Die kleurtjes krijg je tijdens de missie Doberman. Als je daarna de missie The Green Sabre krijg valt je gang uit elkaar, kun je geen gebieden meer overnemen en zijn de kleurtjes dus ook weg.Aan heid einde van het spel, naar de cutscene Riot, krijg je een missie en vanaf dan is het weer mogelijk om geboeden over te nemen en dat stopt niet meer (de mogelijkheid) Samenvatting: Van de missie Doberman t/m missie Green Sabre kun je gebieden veroveren, en pas weer vanaf de missie die na de cutscene Riot komt (en dan de rest van het spel, dus OOK buiten de missie's) Weet ik ook wel, was sacasties bedoelt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.