Dexist Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) kijk deze 4 motorrijders, er is iets speciaals met hun ze volgen elkaar namelijk de hele tijd, kon geen filmpje maken want fraps had ik niet aan staan. dit ben ik 2x of 3x eerder tegen gekomen in mijn hele speeltijd van gta (nu zoon 1.5jaar) hebben jullie dit ook eens gezien? tis echt heel raar. ze volgen elkaar tot altijd maar door, ze stoppen niet als je er voor gaat staan ze rijden gewoon om je heen. bij de eerste keer dat ik dit zag ging ik ze ook volgen het waren er toen ook 4. maar deze bleven in zoon klein dorpje in eerste land steeds rondjes rijden, tot ik na een half uur zat was ze te volgen... Bewerkt: 30 mei 2007 door xSANx-xERWINx
Daffy Duck Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb dat noch nooit gezien. Het kan ook geen bug zijn als je het al 2 keer eerder hebt gehad. Misschien is het zo geprogrammeerd. De boeren Los Angels
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Ja, dat hoort gewoon bij het spel, dat zie ik ook wel vaak. Soms zit er ook politie achter hun aan. Het zijn meestal wel andere gasten op andere motors, maar mij kun je meestal ook alleen maar in de steden vinden. Alleen nog nooit geprobeert om voor ze te gaan staan. Bewerkt: 30 mei 2007 door Blue Yoshi 97
GTA_XP Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Haha geinig. Ik heb het nog nooit meegemaakt! Kijk die lompe mensen...
MartyCeha Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Kíjk, zij zijn geïnspireerd geraakt door Wild Hogs: Een road trip op motoren en alleen maar lompe dingen doen Nee geintje. Het kan ook realisme zijn, dat die vier op een roadtrip zijn. Maar dat ze je dan omrijden is weer een raadsel
ArticLight Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Je ziet toch ook wel eens vier auto's achter elkaar rijden? Niks geks, dit heb ik ook wel eens gehad. En bij mij rijden motorrijders meestal ook om me heen. Dat ze de hele tijd in hetzelfde gebiedje blijven is inderdaad wel raar, maar waarschijnlijk ook gewoon een bug ofzo.
Jesperkaj Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Bij mij zie ik ze meestal op de Badlands.
Honkbal95 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 ik heb het al 2keer gehad op 1 dag in 15 minuten de eerste ik rij relaxt in san fierro op mijn nrg-500 dan opeens komen er 4 gassies aandrijden op dezelfde motor gevolgd door de politie die het zelfde deed reed de hele tijd achter hun aan 2de keer in flint country nu waren het 4 gassies op een sanchez
Hanneswasco Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Dit is toch normaal. Ik heb dit ook al gezien, maar dan rijden ze meestal op Freeways. Dit is gewoon een stelletje vrienden of een kleine gang ofzo... Dit gebeurt in het echte leven toch ook?
Bling Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Het heeft niet veel zin als we nu met z'n allen dezelfde conclusie gaan verkondigen. Na de reactie van Blue Yoshi 97 was het hoogstwaarschijnlijk voor de topicstarter wel duidelijk, de overige reacties waren dus eigenlijk niet nodig geweest.. Ik zal het topic open laten, maar ik wil geen reacties als "Dat heb ik ook wel eens meegemaakt!" meer zien.
DonLeone Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Gebeurt bij mij ook wel eens ja, is gewoon een motor groep. Meestal zijn het bij mij van die echte bikers op Freeways, maar ook wel eens gewoon bouwvakkers op Wayfarers. Ik vint wel leuk dat dit er in zit @ Bling: Ow sorry :$ ik lees nu pas je post. Het spijt me, vergeef me... Bewerkt: 31 mei 2007 door DonLeone
Dark_Zemy Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) het zijn een soort van "hells angels" meesal zie (ik) ze op freeways en dan zitten er van die motergasten op en dragen een wapen... I am sorry bling Bewerkt: 31 mei 2007 door dikke moordenaar
Groot-Duimpje Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) jah zie je namelijk ook vaak bij die Harley's enzo en ze gaan vaak door rood met ze allen , volgens mij heb je dit vaak als je lang op je moter zit EDIT: HEB BLINQ NIET GEZIEN , EXCUSES Bewerkt: 31 mei 2007 door Groot-Duimpje
Bling Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Als niemand mijn waarschuwing ziet of aandacht aan schenkt, heeft het naar mijn mening ook weinig zin om dit topic langer open te laten.
Recommended Posts