GTAJ Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hallo, Ik was GTA aan t spelen en t werd saai toen zag ik laatst ALI G op tv ik d8 vet die moet ik in GTA echt een nep gangster daarom. Ik deed research en vond dit: http://www.gtacrime.nl/down_file.php?file=...5&subcat=11 Deze heb ik gedownload en krijg een Bitmap afbeelding 256x256 wel lache! Maar ik heb nu al IMGTool al gedownload maar dan??? Ik zie alleen hoe je auto's garage deuren enzo kan veranderen! Ik wil graag deze ali G veranderen in die neger hoe doe ik dat???? Kan iemand mij dat uitleggen a.u.b.? Ik heb die tutorial al gelezen op GTA forum maar snap er geen hol van en kom er niet uit! Bedankt WICKED Ik zie dat je bij GTA VC een mapje hebt met SKINS maar in GTA SA heb je die niet daarom vraag ik het Reageren
Puma Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Welkom op het forum ! Het is heel simpel.. Je gaat naar je Gta: Vice City map (ik neem aan dat je Vice City bedoelt omdat je die skin als voorbeeld neemt), en daarin staat een map genaamd "Skins" (volgens mij, lang geleden dit). Als er geen map "Skins" staat moet je even zoeken in de andere mappen naar een map "Skins". In de "Skins" map staat/staan een (aantal) skin(s), in .bmp formaat. Open één van deze skins met een fotobewerkingsprogramma (Paint kan, maar bijv. Photoshop of Paint Shop Pro is veel handiger omdat je daar veel secuurder mee kunt werken), verander 'm, en sla 'm met hetzelfde formaat, in .bmp formaat, in de "Skins" map op onder een andere naam. Als je nu Gta: Vice City opstart, kun je ergens in het hoofdmenu "skins" kiezen. Als het goed is staat je nieuwe daar nu bij. Succes, Grtz Puma . Reageren
GTAJ Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Welkom op het forum !Het is heel simpel.. Je gaat naar je Gta: Vice City map (ik neem aan dat je Vice City bedoelt omdat je die skin als voorbeeld neemt), en daarin staat een map genaamd "Skins" (volgens mij, lang geleden dit). Als er geen map "Skins" staat moet je even zoeken in de andere mappen naar een map "Skins". In de "Skins" map staat/staan een (aantal) skin(s), in .bmp formaat. Open één van deze skins met een fotobewerkingsprogramma (Paint kan, maar bijv. Photoshop of Paint Shop Pro is veel handiger omdat je daar veel secuurder mee kunt werken), verander 'm, en sla 'm met hetzelfde formaat, in .bmp formaat, in de "Skins" map op onder een andere naam. Als je nu Gta: Vice City opstart, kun je ergens in het hoofdmenu "skins" kiezen. Als het goed is staat je nieuwe daar nu bij. Succes, Grtz Puma . Sorry maar ik moet deze skin importeren in SAN ANDREAS NIET vc sorry voor de onduidelijkheid, ik heb gezien hoe t moest in VC maar wil dit graag in SAN ANDREAS Reageren
Ario Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik weet niet of het zo kan, en hoe ver je in GTA: San Andreas bent, maar je kan bijvoorbeeld de Gimp Suit met deze overschrijven, hoe je dat doet weet ik niet.. Ik heb nog maar 2 paint-mods gemaakt, dus ík kan je er niet mee hebben.. Misschien kunnnen de grotere bazen je helpen. Reageren
GTAJ Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik weet niet of het zo kan, en hoe ver je in GTA: San Andreas bent, maar je kan bijvoorbeeld de Gimp Suit met deze overschrijven, hoe je dat doet weet ik niet.. Ik heb nog maar 2 paint-mods gemaakt, dus ík kan je er niet mee hebben.. Misschien kunnnen de grotere bazen je helpen. Tjah ik heb al een Bitmap gedownload met ali G hoofd en pak enzo maar hoe krijg je die in het spel? Reageren
Donwell Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Dit is heel lastig, bovendien zal die skin niet in GTA: San Andreas werken, aangezien deze geen mapje 'Skins' heeft, dus geen mogelijkheid om bijvoorbeeld die skin erin te zetten, en reden 2: CJ bestaat uit allerlei verschillende txd's. Zo is er een txd voor CJ's hoofd, één voor CJ's benen, enz. Je zult dus óf GTA VC óf GTA III nodig hebben om deze skin te gebruiken. Reageren
GTAJ Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Dit is heel lastig, bovendien zal die skin niet in GTA: San Andreas werken, aangezien deze geen mapje 'Skins' heeft, dus geen mogelijkheid om bijvoorbeeld die skin erin te zetten, en reden 2: CJ bestaat uit allerlei verschillende txd's. Zo is er een txd voor CJ's hoofd, één voor CJ's benen, enz. Je zult dus óf GTA VC óf GTA III nodig hebben om deze skin te gebruiken. ok Bedankt Reageren
Ario Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wat je wel kan proberen is dat hele dingetje losknippen, (bijv. eerst het hoofd), en die dan op de TXD's plakken.. Hoe je TXD's kan bewerken zie je: >door hier te klikken< Reageren
GTAJ Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wat je wel kan proberen is dat hele dingetje losknippen, (bijv. eerst het hoofd), en die dan op de TXD's plakken.. Hoe je TXD's kan bewerken zie je: >door hier te klikken< Ok ik zal t proberen Reageren
GTAJ Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wat je wel kan proberen is dat hele dingetje losknippen, (bijv. eerst het hoofd), en die dan op de TXD's plakken.. Hoe je TXD's kan bewerken zie je: >door hier te klikken< Ok ik zal t proberen Het los knipper is lastig omdat hij niet recht genoeg gaat ? >>> Door Wazuup: Niet dubbelposten aub.<<< Reageren
Donwell Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Klopt, het is ook bijna onmogelijk om CJ aan te passen, aangezien je volgens mij ook de oren apart moet doen, etc. Dat weet ik niet 100% zeker. Je moet dan ook nog de .txd's weten van al die onderdelen, vervangen, etc. Ik raad je aan om gewoon goed naar de onderdelen te kijken van Ali G en die dan te kopen in San Andreas. Dat kapsel is volgens mij gewoon Cesar and *nogwat*, die kleding kun je wel kopen in Didier Sachs, alleen staat er dan geen Ali G op, maar dat valt te fixen. Schoenen kun je ook doen... Als je toch echt alles precies hetzelfde wilt, raad ik je aan om een beetje te leren texturen, zodat je alles een beetje naar eigen keuze kunt aanpassen, zoals ik al zei bij dat gele jasje. Voor vragen daarover kun je mij PB'en of je kan natuurlijk ook gewoon eventjes posten. In ieder geval veel geluk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.