Bigstijn Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Sinds dat ik een leuke mod wou downloaden... Minibike mod. Crashte gta ik dacht onee. Nou moet ik alles weer opnieuw doen. Even opnieuw geinstalleerd ff gedowngrade lekker simpel... Even dizzee's 100 % downloaden Woaw! 100% dacht ik.. Toen ging ik weer mods downloaden Toen crashte die weer.. Maar toen weer gedowngrade weer ff dizzee's save erin gezet en nou doet ie het niet meer er komt een dikke error gta sa.exe Ik downloaden een andere storyline completed en die de het wel zelfde versie. Raar? Groetjes Stijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Sinds dat ik een leuke mod wou downloaden...Minibike mod. Crashte gta ik dacht onee. Nou moet ik alles weer opnieuw doen. Even opnieuw geinstalleerd ff gedowngrade lekker simpel... Even dizzee's 100 % downloaden Woaw! 100% dacht ik.. Toen ging ik weer mods downloaden Toen crashte die weer.. Maar toen weer gedowngrade weer ff dizzee's save erin gezet en nou doet ie het niet meer er komt een dikke error gta sa.exe Ik downloaden een andere storyline completed en die de het wel zelfde versie. Raar? Groetjes Stijn Voor zover ik weet heb je een patch en zowel de 'main.scm' als de 'script.img' nodig van V1 om met V1 savegames te spelen. Die patch kan je hier downloaden. De V1 bestanden heb ik maar voor je in de bijlage gedaan. Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden. V1 files: Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Welke mods zijn het? Het kan zijn dat je foute mods hebt. En hoe heb je de mods erin gezet? Met SAMI kan je geen minibikes en scooters installeren. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Welke mods zijn het?Het kan zijn dat je foute mods hebt. En hoe heb je de mods erin gezet? Met SAMI kan je geen minibikes en scooters installeren. Dat is nou net toevallig wat ik heb gedaan Moet mij weer overkomen zeker... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.